دریچه سقفی چهار طرفه الو فلاشینگ

مدل‌‌های کلاف پهن و کلاف دور باز از انواع این دریچه بوده و استفاده همزمان از دمپر سبب نصب دریچه‌‌های چهار طرفه در واحدهای اداری، مسکونی، رستوران و بیمارستان دریچه سقفی شده است. این دریچه ها برای دهش، برگشت و یا تخلیه هوای محیط تهویه شده مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه ها قسمت نهایی سیستم های تهویه را تشکیل می دهد و در هوارسانی و کنترل جریان هوا نقش بسیار مهمی دارد. اکثر دریچه هوا به شکل چهار گوش می باشد و برای سیستم های بسیار زیادی استفاده می شود.

  • با سلام، اگر با گوشی وارد سایت شده اید شاید برنامه گوشی شما بروز نیست و یا مشکلی دارد.
  • تفاوت زیادی در مدل، متریال، رنگ و ابعاد با یکدیگر نداشته و تنها بر اساس محل نصب دریچه هوا در قسمت سقف یا دیوار دارای تفاوت هستند.
  • ما سعی کردیم در این مقاله نکات کاربردی دریچه های سقفی که در هنگام انتخاب به شما کمک می کنند را بررسی کنیم.
  • به دریچه هایی که از طریق سقف هوا رسانی می کنند دریچه های سقفی گفته می شود.
در این نوع دریچه ها میزان بالای پخش هوا در فضای زیر سقف باعث می شود درجه حرارت و سرعت هوای مخلوط سریعاً متعادل می شود. مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد. می تواند هوای سرد یا گرم داخل کانال را وارد محیط کند و کاربرد گرمایشی و سرمایشی و تهویه محیط را انجام دهد. پنکه های سقفی مستطیلی با دمپر و بدون دمپر برای نصب سقف طراحی شده اند و به راحتی از طریق مبدل در کانال های مستطیلی یا مدور نصب می شوند. سطحِ بدنه این دریچه سقفی نیز با استفاده از رنگ کوره ایِ مرغوب در رنگهای متنوع قابلِ پوشش میباشد.

قابلیت های دریچه سقفی سه طرفه

که چرخش جریان یکنواخت هوا را به صورت افقی توسط پره های متوالی هم مرکز صورت می گیرد. این پره ها می توانند هوا را در جهت های یک الی چهار طرف پخش می کند. دریچه خطیاین نوع دریچه نیز همانند دریچه مشبک قابلیت نصب بر روی دیوار و زیر سقف را دارا می باشد. و از آن بیشتر برای هوای رفت سیستم های فن کویل و کولر گازی استفاده می شود.

در این نوع دریچه ها میزان بالای پخش هوا در فضای در فضای مورد استفاده باعث می شود میزان دما با سرعت خوبی به حد مطلوب برسد . همچنین با توجه به جهت پره ها در این نوع دریچه ها ، هوا با سرعت مناسب به سطح خواهد رسید. قیمت‌‌‌‌‌های دریچه سقفی چهارگوش با پره‌‌‌‌های ثابت در سایت فروشگاهی کولر گازی به روز است. دریچه سقفی چهار طرفه به راحتی روی سقف نصب می شود و به راحتی نصب می شود و همچنین می توان آن را در محل تایل های سقف کاذب قرار داد و نصب کرد.

دریچه سقفی چهار طرفه الو فلاشینگ

بطور کلی انواع دریچه سقفی چهارگوش از دریچه های پر مصرف در صنعت تهویه می باشد. انتقال هوا در ساختمانهای مسکونی و ادارات و مکانهای تجاری و صنعتی و کلا در تهویه رفت و برگشت به صورتهای مختلف است. دريچه چهارگوش سقفی آلومينيومی دریچه ای از نوع سقفی و قابل استفاده در اماکن مسکونی، تجاری و اداری و صنعتی می باشد. متناسب با محل نصب دریچه‌ها می‌توان از مدل‌های ۴ طرفهُ ۳ طرفهُ ۲ طرفه و ۱ طرفه استفاده نمود. جنس قاب و پره این دریچه از آلومینیوم مرغوب تولید شده و همچنین قابلیت نصب انواع دمپر پشت دریچه ای (موازی و متقابل) و همچنین تبدیل‌های پشت دریچه‌ای در صورت نیاز مشتری وجود دارد. دریچه سقفی چهار گوش ثابت دمپردار و بدون دمپر تنظیم هوا به جهت کاربرد های مناسب در صنعت تهویه مطبوع برای نصب در سقف طراحی شده اند.

دریچه خورشیدی

در مقابل، انتخاب یک دریچه هوا با قیمت خیلی بالا اصلا به صرفه نیست. آن دسته از انواع دریچه سقفی که دارای دمپر هستند به طبع قیمت بیشتری نسبتا به نمونه های فاقد دمپر خواهد داشت. در طراحی های جدید مهندسین طراح پروژها برای رفت و یا برگشت هوا به علت زیبایی معمولا دریچه خطی (خطی صفر درجه یا 30 درجه و یا اسلات) را به دریچه های چهارگوش ترجیح می دهند. با طراحی خطی سقفی این امکان به وجود می آید تا انتقال هوای مناسبی در رفت وبرگشت داشته باشیم. دريچه سقفی چهارگوش آلومينيومی دریچه ای از نوع سقفی و قابل استفاده در متر می باشد.

اطلاعات تماس

مثلا در داکت اسپلیت، هواساز ها و یا فن کویل ها این دریچه وجود دارد. از دریچه های خورشیدی در ساختمان های تجاری، اداری، منازل مسکونی و در فضاهایی که ارتفاع سقف در محدوده بین ۴ تا ۶.۲ متر است مورد استفاده قرار می گیرد. این قابلیت در نواع وجود دارد که پره‌های داخلی از قاب جهت نصب دریچه، تنظیم دمپر و شستشو بیرون آیند. همواره توصیه می شود پشت دریچه های هوای برگشت فیلتر نصب شود تا در جمع کردن گرد و غبار هوا کمک شایانی کند. کاربرد دریچه خورشیدی در انواع سیستم های سقفی و برای ارتفاع های بیش از 4 متر میباشد.