دریچه تنظیم هوا دریچه هوا دریچه ساختمانی شرکت صنعتی رحمتی

این فروشگاه به دلیل فروش انواع مختلفی از دریچه‌ های هوا با کیفیت بالا، توانسته است تا در این زمینه به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. در برخی از موارد رنگ‌ های مصنوعی در دریچه‌ های تهویه بکار ‌می‌ روند که جنس بسیار خوبی ندارد و ممکن است حرارت یا رطوبت موجب بلند شدن رنگ آن شود. همچنین توجه داشته باشید که دریچه‌ های مورد استفاده برای کولر گازی و اسپلیت‌ هایی که حرارت تولید می‌ کنند متفاوت هستند.

دریچه هوا

دریچه خطی نمونه دیگری است و با توجه به نوع و شکل خطوط قرار گرفته بر روی دریچه می توان آن دریچه هوا را نامگذاری نمود. مثلا دریچه خطی زاویه دار و یا تیغه های که به شکل حرف تی هستند از انواع دریچه های خطی هستند. تنظیم کردن ورود و خروج هوا به راحتی توسط این دریچه انجام می شود. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. از انواع دریچه هوا ی مشبک می توان به اقسام زاویه دار مثل”زاویه صفر” و”زاویه ی چهل و پنج درجه” که بصورت یک طرفه،دو طرفه،سه طرفه و چهارطرفه اشاره نمود. با وجود اینکه روش محاسبه اصطکاک یکسان در تعیین ابعاد کانال به دلیل نیاز کمتر به ایجاد توازن، بهتر از روش محاسبه کاهش سرعت است.

  • این مورد نیز یکی از دلایل دیگری است که استفاده از آن‌ها را هرچه بیشتر توسعه داده است.
  • دریچه هوا محصول مناسبی برای کاور کردن دهانه های انشعاب به شمار می رود.
  • پیش از هرچیز، یادتان نرود که دریچه‌ هوا باید حتما در محیط خشک و بدون رطوبت نصب شوند.
  • پس از توضیحات درباره ی دریچه هوا ی فلزی و انواع آن ، حال نوبت به توضیح دریچه هوا ی پلاستیکی و انواع متعدد آن می رسد .
پاشیدن رنگ روی تمام سطوح دریچه هوا طرح قدیم ، این محصول درون کوره قرار می گیرد و در اصطلاح پخته می شود. باید خاطر نشان شد برای نامگذاری دریچه هوا، جنس ساختار بیرونی دریچه هوا مد نظر قرار میگیرد و نه جنس دمپر آن. داخل فریم می نماییم.طول هر یک از این پره ها بستگی به ابعاد فریم دریچه هوا دارد.

هوایی که از مسیر کانال به یک فضای مشخص میرسد در محل دهانه انشعاب کانال توسط دریچه هوا در اتاق پخش میگردد. جهت تنظیم هوای ورودی از کانال هوا از دریچه تنظیم هوا استفاده می شود. دریچه های هوا از جنسهای مختلف آلومینیومی ، آهنی و MDf طراحی و ساخته می شود. دریچه تنظیم هوا از پره های مختلف برای تعیین مسیر هوا و فریم اصلی تشکیل می شود، که نوع خروج هوای دریچه را به انواع یک طرفه ، دوطرفه، سه طرفه و چهار طرفه تقسیم می کند.

دریچه‌های برگشت هوا نیز به دو صورت سقفی و دیواری و به شکل گرد یا چهارگوش ساخته می‌شوند. سطوح این دریچه هوا را میتوان با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داد . در این مطلب از تهران دما می خواهیم با انواع دریچه هوا پلاستیکی آشنا شویم. تولیدکنندگان دریچه کولر پلاستیکی را در مدل های خطی،قابل تنظیم و بازدید می سازند. این کالا معمولا در ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی کاربرد دارد.

همانطور که اشاره گردید دریچه هوا ی چهارطرفه سقفی الومینیومی در سقف قابلیت نصب دارد. از جمله مکانهایی که از دریچه مشبک استفاده می شود فضاهایی با ارتفاع زیاد می باشد. در این مکانها برای تغذیه هوای مطبوع در محیط،احتیاج به خروج هوا با بیشترین فشار می باشد که دریچه هوا ی مشبک به راحتی این امکان را ایجاد می نماید. خالیِ دهانه ی انشعاب را پوشش می دهد و ساختار دریچه هوا را کامل می کند.

لذا استفاده از توری در پشت دریچه هوا ی آلومینیومی مشبک لازم و ضروری به نظر می رسد. ساختار این دریچه هوا مانند دریچه هوا ی آلومینیومی مشبک می باشد. طول هر ردیف شیاری که روی دریچه هوا ی تازه ایجاد می شود در دو سایز ۹ و ۱۸ سانت قابل انجام می شود . جای سوراخ های دریچه هوا ی تازه قبل از رنگ آمیزی تعبیه میشود تا نصب به راحتی انجام پذیر گردد . به همین دلیل قیمت تمام شده برای این محصول نسبت به دریچه هوا ی فلزی بسیار پایینتر است .

دریچه هوا ی سقفی

دریچه تنظیم هوا دریچه هوا دریچه ساختمانی شرکت صنعتی رحمتی

این دریچه قابل استفاده در کمدهای باشگاهی،یخچال،فر و ماکروفر توکار و کلا جایی که نیاز به تبادل جریان هوا دارد است. دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه و … مجموعه تخصصی دماتجهیز علاوه بر جواز کسب معتبر از اتحادیه صنف شوفاژ و تهویه مطبوع، دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و فعالیت سایت فروشگاهی خود را از سال 1383 در دفتر مرکزی تهران آغاز نموده است. کانال های از پیش عایق شده به دلیل داشتن ضخامت عایق موجب دمپ صدا گردیده و نتیجتا آکوستیک صدا بوده و تا ۲۰ دسیبل صدا را خنثی می نمایند.

دریچه هوا خطی آلومینیومی