دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان

این کرنر در واقع نقش جوش را برای اتصال بازی می‌نماید.با تدارک فریم باید جای پیچ ها را بر روی آن ایجاد کرد.این جای پیچ ها، هم می‌تواند بر روی نمای فریم و هم بر روی دیواره‌ی فریم دریچه بازدید فن کویل ایجاد گردد. با اتمام مراحل ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت،نوبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی می‌رسد.جنس درب از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل به بالا است.از آنجا که از نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت هم مشخص است دریچه‌ی هوارسانِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت از نوع خطی کله قندی است.به همین خاطر با توجه به تناسب ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت حفره ای با چهارچوبه‌ی مستطیلی بر روی این درب ایجاد می نماییم که به راحتی دریچه هوای خطیِ کله قندی را بر روی این حفره تعبیه و متصل کرد. ظول و عرضِ این دریچه خطی به تناسب ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت مشخص می‌شود.

  • پس از برشِ ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به گوشه زنیِ هر یک از دهانه های این اضلاع می نماییم تا هنگام به همچسبانیِ این اضلاع، زاویه‌ی حاصل، به صورت گونیا و قائم الزاویه شود و هیچ گونه ناگونیایی در ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت به وجود نیاید.
  • انواع مختلفی از دریچه‌های رفت، برگشت و بازدید وجود دارند که هرکدام از آنها متناسب با محل نصب و از نظر طراحی و کارایی مکانیکی با یکدیگر دریچه بازدید داکت اسپلیت متفاوت‌اند.
  • اما اگر هوای برگشت فن کویل از طریق این دریچه تامین شود، روی درب آن باید شیار تعبیه شود.
  • طراحی و ظاهر دریچه کولر بسیار مهم می باشد و در ساخت و طراحی دریچه کولر باید دقت لازم به عمل آید زیرا دریچه کولر تاثیر بسزایی در زیبایی و دکوراسیون محل مورد نظر دارد.
  • دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی را به صورت پیچ از رو و پیچ مخفی نصب می نمایند.

چنانچه از این سیستم در ساختمانی چند طبقه استفاده شود و حجم فضایی که قرار است توسط آن تهویه شود زیاد باشد باید همانند اسپلیت از چندین دستگاه و چندین سری لوله کشی بین یونیت های داخلی (داخل ساختمان) و خارجی (خارج از ساختمان) استفاده شود. در ضمن چون بین یونیت خارجی و داخلی لوله کشی از نوع مسی است و گاز فریون (مبرد) بین یونیت ها در جریان است ، نمی توان یونیت خارج از ساختمان را نسبت به یونیت داخل ساختمان از یک متراژ مشخص دورتر نصب نمود زیرا گاز مبرد در لوله های طویل دچار افت فشار زیاد شده و راندمان سیستم کم می شود و به همین علت معمولا یونیت خارج از ساختمان را (همانند کولر گازی) در تراس نصب می کنند و ممکن است در معرض دید قرار گرفتن دستگاه به زیبایی ساختمان لطمه بزند. برای مثال در شکل زیر دو ساختمانی که کندانسینگ یونیت های اسپلیت و داکت اسپلیت در نمای آنها نصب شده و جلوه زشتی ایجاد می کند را مشاهده می کنید. به هوایی که از محیط بیرون به داخل محیط تهویه شونده وارد می‌شود، هوای تازه می‌گویند.

تعمیر کولر گازی سرویس کولر گازی نصب و جابجایی کولرگازی

برای اینکه ورق پانچِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت دچار تاب خوردگی نشود لبه های محیطی یا کناریِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی به مقدار ۱ تا ۲ سانت به صورت نود درجه خم کاری می‌گردد.از انجا که درب صورت لولا به فریم متصل و بازوبست می‌گردد برای تثبیت درب به فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از قفل یا قفل های زیمنسی استفاده می‌گردد.تعداد قفل های درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به ابعاد درب وابسته می‌باشد. روش اتصال لولا به فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پرچ آلومینیومی و ظریف است که زائده های پرچ پس از تکمیل مراحل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت زننده رویت نشود. پس از اتصال فریم به درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و الصاق قفل بر روی درب، نسبت به فرایند رنگ کاری بر روی سطوح داخلی و بیرونیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی اقدام می‌گردد.نوع رنگ از جنس پودری الکتروستاتیک در کدهای متنوع و شیک است که پس از پاشش رنگ بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی در کوره پخت می‌آید.برای جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب و صدمه به ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت از مشمعهای ضربه گیر استفاده می‌کنیم. جنس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از ورق آلومینیوم با حداقل ضخامت یک میلیمتر می‌باشد.

از این رو برای اگاهی از قیمت انواع دریچه داکت اسپلیت از طریق شماره های ثبت شده در این سایت،با کارشناسان ما تماس بگیرید. دریچه های بازدید داکت اسپلیت برای پوشاندن و کاور این تجهیزات افزایش یافته است . این محصول یکی از انواع دریچه بازدید تاسیسات به شمار می رود و در پایین دستگاه داکت اسپلیت و بر روی کلافی که برای نصب آن در نظر گرفته شده است، قرار میگیرد و در انواع مختلف و با توجه به نیاز مشتریان تولید میشود. بهترین و مناسب ترین دستگاهی که می توان در منازل مسکونی و در چنین شرایطی که اشاره نمودید استفاده کرد سیستم چیلر و فن کویل (یا همان مینی چیلر و فن کویل در متراژهای پایین تر) است زیرا که در این سیستم شما یک مینی چیلر در تراس یا پشت بام نصب می کنید و به ازای هر اتاق نیز یک فن کویل قرار می دهید و همه فن کویل ها با لوله کشی آب سرد به مینی چیلر راه می یابند. هر زمان که در سالن حضور ندارید (برای مثال موقع خواب) فن کویل های سالن را خاموش می کنید و می توانید فقط فن کویل های نصب شده در اتاق هایی که در آن حضور دارید را روشن نمایید که به این ترتیب صرفه جویی بسیاری در مصرف انرژی صورت گرفته و آسایش نیز به مطلوب ترین شکل فراهم می شود. در ضمن برای مثال می توان فن کویل سالن را روی ۲۰ درجه و فن کویل اتاق را روی ۲۲ درجه و … تنظیم کرد و هر فرد می تواند مدیریتی مستقل بر دمای هوای اتاق خود داشته باشد.

آتلیه عکاسی دریچه

دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا اقدام به ساخت فریم آن خواهیم نمود. از آنجایی که ساختار این دریچه بازدید داکت اسپلیت ازرق است پس می‌توانیم عرض فریم را در هر سایزی در نظر گیریم. یعنی طول و عرض حفره را در نظر گرفته و ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نیم سانت کوچکتر در نظر می‌گیریم که البته این بادخور توسط سازنده لحاظ خواهد شد. این بادخور به این دلیل لحاظ می‌شود که هنگام نصب نصاب به راحتی بتواند دریچه بازدید داکت اسپلیت را درونه حفره جانمایی نماید. به طور استاندارد عرض فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی بین ۳ و ۵ سانت متغیر می‌باشد جهت استحکام بیشتر ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی دور تا دور فریم یک نیم سانتی از بیرون به داخل ایجاد می‌گردد که علاوه بر استحکام فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باعث زیبایی و شکیل تر شدن ساختار کلی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود.

علت کار نکردن گریل در مایکروفر چیست؟