خرید و قیمت کفپوش خودرو پنج بعدی چرم Am مناسب برای دنا و دنا پلاس Dena رنگ قهوه ای ترب

خرید و قیمت کفپوش خودرو پنج بعدی چرم Am مناسب برای دنا و دنا پلاس Dena رنگ قهوه ای ترب

فکر کنم از همون پلاستیکهای ضایعاتی که بعضی از هم وطنان عزیز و بزرگوار از سطل های زباله جمع آوری می کنند ساخته شده هدیه لاکچری مردانه بود. کفپوش های خودرویی که از نوع ژله ای هستند مناسب ترین کفپوش ها برای استفاده در خودرو دنا می باشند، این کفپوش ها به راحتی صدمه نمی بینند. در نظر دارید که کفپوش چرمی گلدوزی دناپلاس پنج بعدی سپاس از زحمات بی دریغ شما . حالتون خوش ظاهرا انواع متفاوتی از کفپوش خودرو وجود دارد که شما با توجه به مدل خودرو و باتوجه به سلیقه خود میتوانید انتخاب کنید . احساس می کنم که انواع متفاوتی از کفپوش برای خودروی دنا موجود است و اکثر خریداران به شکل ظاهری آن خیلی اهمیت میدهند . این طور فکر می کنم که برندهای مختلفی از کفپوش سمند در بازار موجود است که شما میتوانید با توجه به قیمت کفپوش ها یکی را خرید کنید .

  • قسمت اول سمت راننده و قسمت دوم سمت شاگرد خودرو و قسمت سوم که با پوشش زیرپای سرنشینان عقب باعث تمیزی بیشتر خودرو شما می شود.
  • ابتدا وارد وب سایت شده محصول مورد نظر خود را انتخاب و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام داده و از طریق درگاه های اینترنتی مبلغ سفارش خود را پرداخت نمائید.
  • این طراحی متناسب با دلخواه ، گاه با هزینه های اضافی نیز همراه است.
  • حالت کاسه ای یا همان سه بعدی بودن کفپوش ها باعث حفظ نظافت در داخل خودرو شده ، که علت بسیار مناسبی برای استفاده از این کفپوش ها میباشد، و به همه صاحبان خودرو جهت استفاده از آن توصیه می شود.

کفپوش پارچه ای دارای ویژگی ها و مزایای زیادی است که این مزایا دلیل بر اهمیت کفپوش پارچه ای است. کفپوش پارچه ای را می توان در رنگ های بسیار متنوعی در بازار یافت. استفاده از کفپوش کمک می کند که در روزهای برفی و یا بارانی گل و لای و آب به موکت فابریک خودرو نفوذ نکند و مانع از گلی شدن و کثیف شدن کف خودرو می شود. علاوه بر زیبایی استفاده از کفپوش ها سبب راحتی و اسایش سرنشینان خودرو می شوند و باعث می شود که نشستن در خودرو راحت تر باشد. این مزایا سبب می شوند که راننده ها به دنبال تعویض کردن کفپوش های خودرو باشند.

دیدگاه برای کفپوش پنج بعدی دنا مدل لوکس سهیل

با توجه به جنسی که انتخاب می‌کنید قابلیت شستشو آن نیز مشخص می‌شود. برای مثال شما می‌توانید یک کفپوش صندوق نمدی را بشویید اما شستن و خشک شدن آن سخت و زمان‌بر است؛ در صورتی که شستشو کفپوش پلاستیکی از نمدی یا موکتی راحت‌تر خواهد بود. لوکس سهیل تولید کننده انواع چادر خودرو و کفپوش خودرو می باشد. که در کنار آن به صورت عمده و تک سایر لوازم لوکس خودرو را برای مشتریان خود تامین می کند. لوکس سهیل برای الگو برداری و طراحی این سری از کفپوش های خود از بروزترین روش الگو برداری که اسکن کف خودرو به وسیله لیزر است، استفاده می‌کند که این امر موجب می‌شود تا کفی طراحی شده کاملا قالب کابین خودرو باشد. و ای نوع کفپوش نصب آسانی داشته باشد و به راحتی بتوانید آن را از خودرو خود خارج کنید.

کفی صندوق عقب

کفپوش‌ خودرو (برخی مواقع به آن زیر پایی و کف پایی خودرو نیز گفته می‌شود)، اغلب طوری طراحی شده است که با استفاده زیاد و بر اثر چندین سال استفاده و در شرایط آب و هوایی مختلف در برابر آب و خاک مقاوم باشد. کفپوش‌های ماشین از نظر جنس می‌توانند موکتی، لاستیکی، چرمی و پلی اورتان باشند اما بهترین جنس کفپوش را کفپوشی دارد که راحت تمیز شود. کفی‌های لاستیکی و پلی‌اورتان را می‌توان به راحتی با یک فرچه تمیز کرد اما شستن کفپوش‌های موکتی یکپارچه مشکل است.

کفپوش سه بعدی با پوشش کامل کف ماشین و بخاطر داشتن رویه چرمی و مقاوم در برابر خط و خش و سایش و طراحی دقیق باعث عدم حرکت و جا بجایی کف پوش میشود. کفپوش سه بعدی برند بابل کارپت در اثر سرما و گرما تغییر شکل نداده و همچنین شکل و حالت اولیه کفی حفظ میگردد. کفپوش سه بعدی بدون نیاز به باز و بسته شدن صندلی خودرو براحتی و آسان نصب می گردد.