خرید و قیمت کتاب پدر معنوی حزب الله اثر وحید خضاب نشر شهید کاظمی از غرفه کتابگاه باسلام

شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است. در حوزه نشر و پخش کلیه کتاب های عمومی، مذهبی، زندگینامه، روانشناسی، تاریخی، ادبیات و … فروشگاه اینترنتی کتابستان، جایی است برای گشت و گذار مجازی دربین هزاران عنوان کتابِ پرفروش، به روز و جذاب از ناشران مطرح کشور و خرید آسان کتاب از هر نقطه ایران عزیزبیشتر بخوانید..

وحید خضاب متولد سال 1366، مترجم و تاریخ پژوه ایرانی است. کتاب «از افغانستان تا لندستان» روایتی از زندگی یکی از عوامل تکفیری و ارتباط او با شبکه های اطلاعاتی اروپایی است. کلیه حقوق این سایت متعلق به کتابفروشی‌ آنلاین «کتابخون» می‌باشد.

کتاب پدر معنوی حزب الله اثر وحید خضاب نشر شهید کاظمی

بن‌گوریون و دایان تصمیم گرفتند اسرائیل هرآنچه در توان دارد را به کار گیرد تا دخالتش [در این حملهٔ هوایی] پنهان باقی بماند و مسئله اینطور جلوه کند که هواپیما به دلیل نقص فنی سقوط کرده است. از مهم‌ترین دستاوردهای جهان امروز، گسترش روزافزون رسانه‌هاست؛ رسانه‌هایی که با نفوذی غیر قابل انکار بر فرهنگ، تاثیر گسترده‌ای بر آینده‌ی جوامع مدرن دارند. تیم لک‌لک بوک به عنوان اولین رسانه‌ی تخصصی دنیای کتاب، در تلاش است تا برای اعتلای فرهنگ کتابخوانی و دسترسی آسان‌تر به کتاب و هر آنچه که به این حوزه مربوط است، مسیر بهبود فرهنگ جامعه‌ی خویش را مهیا کند. همراهی شما در این جریان، بی‌شک راهگشای ماست و از آنجا که رسانه با مخاطبش معنا پیدا می‌کند، سعی ما بدون حضور و همراهی شما بی‌ثمر خواهد ماند؛ پس در این راه با ما هم‌قدم شوید تا بتوانیم برای حال نابه‌سامان کتاب در این روزگار، کوششی بکنیم به قدر وسع. جمع کل کتاب‌های تحت پوشش ما به حدود 6000 عنوان می‌رسد. بهترین راه برای ثبت سفارش در جریان کتاب، این است که با ما تماس بگیرید و اجازه بدهید ما کتاب موردنظر شما را برایتان جستجو کنیم.

کتاب، روایتی ،اسرائیلی، از پیش زمینه ها و روند تشکیل سازمان های اطلاعاتی این رژیم است و در این بین بیش از هر چیز بر ترورهای صورت گرفته از سوی این دستگاه ها تمرکز دارد. برگمن، برای به دست آوردن تصویری از سیر و عملکرد این دستگاه ها، هزاران سند ( که برخی از آنها، محرمانه بوده و به صورت غیر قانونی در اختیار او قرار گرفته ) و تعداد بی شماری کتاب و مقاله را بررسی کرده است. کتاب ،تو زودتر بکش، به ترجمه وحید خضاب روایت نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از 60 سال ترورهای موساد، از ترور مبارزین فلسطینی تا ترور عماد مغنیه و دانشمندان هسته ای و موشکی ایران است. کتاب پدر معنوی حزب الله؛ خاطرات و تحلیل های سیدحسن نصرالله درباره آیت الله العظمی بهجت توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد. تو زودتر بکُش نوشته رونین برگمن، جلد اول از روایات نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از ۶۰ سال ترورهای موساد، از ترور مبارزین فلسطینی تا ترور عماد مغنیه و دانشمندان هسته‌ای و موشکی ایران است. کليه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انتشارات شهید کاظمی می باشد.

سایر محصولات مشابه

خرید و قیمت کتاب پدر معنوی حزب الله اثر وحید خضاب نشر شهید کاظمی از غرفه کتابگاه باسلام

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. این کتاب مجموعه خاطرات و تحلیل های سید حسن نصرالله (یکی از قله های حماسه در جهان امروز و از پرورش یافتگان نور … در منوی اصلی سایت اقدام کنید.(نام کاربری شما تلفن همراهتان است). اسرائیل می‌توانست با یک حملهٔ دقیق هوایی، تقریبا کل فرماندهان نظامی مصر را نابود کند. نیروی هوایی، تمرین‌های متمرکزی را برای رهگیری شبانه آغاز کرد. این عملیات سختی بود و تمام توانمندی‌های تکنولوژیک که در آن زمان در اختیار وجود داشت، برای آن به میدان آمد.

کتاب تو زودتر بکش اثر رونین برگمن را به همراه تخفیف ویژه ی آن خریداری کنید. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز نشر الکترونیک سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) است. آخرین مطالب حوزه کتاب را در اینستاگرام فروشگاه اینترنتی فراکتاب دنبال کنید. اگر بعد از جستجو در سایت کتابتون رو پیدا نکردید با شماره موسسه تماس بگیرید تا اپراتور بصورت تلفنی درخواست شما ثبت گردد. در نظر داشته باشید از آنجایی اطلاعات برخی از کتابها از سایت فیپا ثبت شده است ممکن است کتاب هنوز به چاپ نرسیده باشه و یا برنامه ای هم ناشر یا مولف کتاب برای چاپ آن کتاب نداشته باشند .

خرید پرفروش ترین کتاب های سال

کلیه محصولات ارائه شده در این سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران به فروش می رسند. پاتوق کتاب فردا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی کتاب و با هدف ارائه محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فعالیت می نماید. پاتوق کتاب فردا علاوه بر این که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی کتاب فعالیت می نماید، در نظر دارد تا متفکران، نویسندگان و هنرمندان برجسته انقلاب اسلامی را معرفی نموده و امکان دسترسی به آثار برجسته آنها را فراهم نماید. همچنین از دیگر برنامه های ما معرفی و ارائه نشریات و لوح های فشرده برتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، ارائه مشاوره و همکاری در زمینه برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در دانشگاه ها، مساجد، هیئت ها، و نیز ارائه پیشنهادات مناسب جهت سیر مطالعاتی در حوزه های مختلف است. پاتوق کتاب فردا بانک اطلاعاتی کاملی که عموم مردم می توانند به آن دسترسی داشته و از خرید اینترنتی کتاب لذت ببرند. چاپ دوم کتاب «از افغانستان تا لندنستان» خاطرات جاسوس دستگاه اطلاعاتی فرانسه در شبکه تکفیری های اروپا توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

  • جمع کل کتاب‌های تحت پوشش ما به حدود 6000 عنوان می‌رسد.
  • همچنین در صورتیکه وضعیت کتاب خریدار شده از ” قابل تهیه از بازار ” باشد تنها در صورتیکه قابل لغو است که کتاب از بازار کتاب فراهم نشده باشد.
  • پاتوق کتاب فردا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی کتاب و با هدف ارائه محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نرم افزار فرا کتاب فعالیت می نماید.
  • کتاب، روایتی ،اسرائیلی، از پیش زمینه ها و روند تشکیل سازمان های اطلاعاتی این رژیم است و در این بین بیش از هر چیز بر ترورهای صورت گرفته از سوی این دستگاه ها تمرکز دارد.
  • گرچه موضوع فلسطین و رژیم صهیونیستی، در اخبار جامعهٔ ما حضوری هر روزه دارد و با وجود اینکه ده‌ها کتاب و مقاله دربارهٔ این قضایا نوشته شده، هنوز هم جای کار فراوانی در این حوزه به چشم می‌خورد.
  • کتاب تو زودتر بکش اثر رونین برگمن را به همراه تخفیف ویژه ی آن خریداری کنید.