خرید عروسک با بهترین قیمت انواع عروسک دخترانه و پسرانه هویو

زمان بازی با هرنوع اسباب بازی مانند یک کلاس درس سپری می شود. بازی با عروسک ها هم از این قضیه مستثنی نیستند و می توان با آن ها درس های مهمی به کودکان داد و به همین دلیل آموزش با عروسک ها و بازی یک روش مورد تایید ادارات آموزش و پرورش هست. گاهی تبليغات تصاویری را منتشر می کنند که ذهنیت و دیدگاه بچه ها را تغییر می دهد. ما باید تلاش کنیم با اسباب بازی و عروسکی که در اختیار کودک خود می گذاریم تصویری زیبا از جهان به آن ها نشان دهیم، بنابراین عروسکی که در دست کودک ماست باید نماد یک موضوع مثبت در جوامع باشد.

عروسک های پولیشی جلی کت به دلیل بافت نرم و وزن بسیار کمی که دارند برای بازی کودکان بسیار مناسب هستند. کودک در هنگام بازی با عروسک ها یاد می‌گیرد که چگونه داستان‌پردازی کند و سپس داستانی را که می‌سازد با عروسک‌ها بازی کند. عروسک شازده کوچولو، عروسک آنا السا، عروسک بیبی، عروسک پونی و عروسک لی لی پوت نیز از جمله عروسک‌های محبوب و پرفروش هستند. ©2022، تمام حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز می باشد .

عروسک باربی معلم و بچه کد ba118

آنها به اصول و قواعد پایبند نیستند و برای یک باربی حامله ، لباس دختر کفشدوزکی را می دوزند و همین آن ها را جذاب‌تر می کند. آن ها با نقش بازی، بدون دخالت والدین و سایر بزرگترها، به خودشان هویت یک فرد بزرگسال را می دهند. از دیدی دیگر، عروسک دخترانه، به او هویت و خودشناسی می دهد و می تواند درک نسبی نسبت به محیط و خودش پیدا کند.

دسته بندی عروسک و لوازم دخترانه

با دیدن عکس عروسک درون سایت و خواندن مشخصات درون توضیحات هر محصول می‌توانند اطلاعات لازم را برای خرید کسب کنند و انتخاب درست و با اطلاعات کاملی تم تولد سفید برفی را داشته باشند. عروسک دخترانه یکی از دیگر اسباب بازی‌هایی است که امروزه از تنوع بالایی برخوردار می‌باشد. این اسباب بازی در نقش آفرینی کودکان تاثیر بسزایی دارد که برای کودکان بسیار جذاب هستند. در طی بازی با یک عروسک مثل عروسک دخترانه، کودک به مرور زمان به عروسک خود وابسته می‌شود و این وابستگی او را به گذراندن زمان بیشتری با عروسک خود وا می‌دارد. در طی بازی با عروسک‌ها کودک درگیر سیر داستانی بازی می‌شود و به عروسک خود هویت میبخشد.

  • تا حد امکان والدین در بازی با عروسک اگر کودک خواست؛ شرکت کنند.
  • یادگیری این مهارت می تواند به کودکان کمک کند تا مراقبت از حیوانات خانگی خود را بیاموزند، یا خواهر و برادر بزرگتر به راحتی درک کنند که چگونه از خواهر و برادر کوچکتر خود مراقبت کنند.
  • عروسک پولیشی سگ جرمن شپرد Spirite یک عروسک زیبا و بامزه است که مناسب برای سیسمونی و اتاق خواب کوچولوی شماست این عروسک میتونه یک دوست خوب و عضو همیشگی اتاق کوچولوی شما باشه.
  • عروسک های لول سوپرایز از سری عروسک های دارای اکسسوری های مختلف و عروسک میباشد که کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 3 سال است.
  • عروسک پولیشی پنگوئن Waddles یک عروسک زیبا و بامزه است که مناسب برای سیسمونی و اتاق خواب کوچولوی شماست این عروسک میتونه یک دوست خوب و عضو همیشگی اتاق کوچولوی شما باشه.

شخصیت‌هایی مانند باربی، لاکپشت‌های نینجا یا دیگر قهرمانان در انیمیشن‌های کودکانه، موضوع اصلی در ساخت این عروسک‌ها هستند. فایده خرید عروسک شخصیت برای کودک این است که به کودک شما در بهبود برقراری ارتباط کمک خواهد کرد. عروسک‌های روسی نوعی عروسک پارچه‌ای هستند که داخل آن‌ها با استفاده از پلی استر پر می‌شود.

این نوع از عروسک‌ها بر اساس شخصیت‌های شناخته شده مانند شخصیت های توی استوری، فیگور پرنسس های دیزنی، سوپر من، مرد عنکبوتی و دیگر قهرمانان کودکانه ساخته می شوند. بازی دراماتیک، هنگام بازی کودکان با عروسک‌ها اتفاق می‌افتد، به رشد تخیل کودک در مواجه با سناریوهای خلاقانه و خیالی با عروسک‌ و سایر کودکان کمک می‌کند. پوکویو یک پسرک ۴ ساله است که با 3 دوست خود، «پاتو» (اردک)، «اِلی» (فیل) و «لولا» (سگ) ماجراجرویی های هیجان انگیزی دارند. عروسک پوکویو و دوستانش میتواند هدیه ای فوق العاده برای طرفداران انیمیشن پوکویو باشد.

خرید عروسک با بهترین قیمت انواع عروسک دخترانه و پسرانه هویو