تور عمان قیمت ارزان + مجری مستقیم-عمان 777

فروشندگان این بازار همگی زنان عمانی هستند و خریداران نیز فقط زنان هستند. در این بازار انواع صنایع دستی، لباس، ظروف دست‌ساز، محصولات کشاورزی و … توسط زنان بومی منطقه به‌فروش می‌رسد. در این بازار با چانه‌زنی می‌توانید بسیاری از سوغاتی های خود را خریداری نمایید. سلام دوست عزیز، بله شما می‌تونید تور عمان رو برای تاریخ مورد نطرتون رزرو کنید.

در این بازه زمانی از سال، هزینه تورهای این مقصد به دلیل افزایش چشمگیر مسافران به اوج تور عمان می ‌رسد. اما احتمالا از ابتدای سال 2021 میلادی، پادشاهی عمان، شهروندان 103 کشور جهان از جمله ایران را، از دریافت روادید یا ویزای عمان، برای سفر 10 روزه به این کشور معاف می کند. اطلاع دارید که خدمات تور هوایی عمان به صورت یک بسته یا پکیج مسافرتی شامل خدمات گوناگونی چون رزرو بلیط هواپیما، خدمات مربوط به اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و… نمی‌توان از فرهنگ و تاریخ عمان سخن گفت اما نام موزه‌های آن را به میان نیاورد. شاید بتوان کامل‌ترین و پر مضمون‌ترینشان را در سفر با تور عمان موزه خانه زبیر (بیت الزبیر) دانست. این مجموعه زیبا آنچه را که اصالت این پهنه بر آن نقش بسته است درون خود جای داده.

  • کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری نوآوران راه سپید میباشد.
  • این پدیده جغرافیایی طبیعی که عمق زیادی هم دارد، بر اثر از بین رفتن بخشی از یک صخره آهکی عظیم ایجاد شده.
  • از مهم‌ترین ویژگی‌های این کشور می‌توان به هزینه پایین تور مسافرتی، بافت زیبای شهری، جاذبه‌های توریستی فراوان، مردمان خونگرم و … اشاره کرد.
  • هتل‌هایی که برای تور کشور عمان در نظر گرفته شده‌اند، به شما اقامتی لوکس و امکاناتی مدرن ارائه می‌دهند.
  • حضور مسافر یک ساعت و نیم قبل از زمان پرواز در فرودگاه الزامی است.
بسیاری از افراد تصور می‌کنند که آژانس‌های مسافرتی به خاطر کسب درآمد، هزینه سفر شما را افزایش می‌دهند و این اصلا منطقی نیست. اما جالب است بدانید که آژانس‌های مسافرتی با هتل‌ها و ایرلاین‌های مختلف همکاری بسیار نزدیکی دارند و به همین خاطر تخفیف‌های زیادی شامل حال آنها می‌شود. پس شما می‌توانید از طریق آژانس مسافرتی کایت و استفاده از تور عمان، هزینه‌های سفر خود را به شدت کاهش دهید. مسقط قطعا عروس شهر‌های کشور عمان است و باید انتظار دیدن جاذبه‌های گردشگری و تاریخی زیادی را در این شهر داشت.

اگر به دنبال خرید عینک با برند معروف هستید در این مرکز خرید عینک‌های آفتابی مارک‌دار را می‌توانید خریداری نمایید. بورس انواع پوشاک، لوازم آرایش، کیف و کفش، لوازم ورزشی و… در این مرکز خرید وجود دارد. این مرکز خرید یکی از مکان‌هایی است که در آن برای نمازگزاران مسجد وجود دارد. صلاله شهری بندری که متشکل از آب و هوایی کوهستانی و جنگلی و ساحلی است.

هزینه سفر به عمان

تور عمان قیمت ارزان + مجری مستقیم-عمان 777 ✔ درخواست ویزای عمان حتما باید بر روی سربرگ آژانس هواپیمایی و یا یک کارگزار ارائه شود. این شبه جزیره زیبا و طبیعی، تقریباً خالی از سکنه است، و مناسب برای طبیعت گردان می باشد، که با تور عمان همراه شده و از قایق سواری، قایق های سنتی، دیدن دلفین ها و غواصی لذت ببرند. ▪️پیرو تصمیم اخیر کمیته عالی کرونا سلطنت عمان در تاریخ 19 آگوست 2021 میلادی، بخشنامه جدید سازمان هواپیمایی کشوری عمان درباره سفر شهروندان عمانی، کلیه اتباع مقیم و غیر مقیم صادر شد.

تور مسقط ویژه ی پاییز

ناگفته نماند جزیره مصیره به دلیل پایگاه هوایی که در آن وجود دارد، برای کشور عمان از جایگاه بسیار استراتژیکی برخوردار است. اما بارش ‌های پراکنده، هوای خنکی را برای شما گردشگران عزیز رقم می ‌زند. فصل زمستان بعد از پاییز مناسب ‌ترین زمان برای سفر به کشور عمان به حساب می آید و نیز نرخ پرواز در این فصل نسبتاً گران ‌تر از تابستان می‌ باشد و استفاده از تفریحات آبی تقریبا غیرممکن می باشد. در فصل پاییز به دلیل بارش ملایم باران آب و هوایی دلچسب و مطبوعی در عمان تجربه خواهید کرد.

البته لازم است بگوییم که در چند دهه اخیر گردشگران توجه زیادی به این منطقه دارند. پایتخت این کشور شهر مسقط است که اکثر گردشگران عمان را به سوی خود می‌کشاند. اما مسقط فقط بخش کوچکی از عمان است؛ این کشور در جنوب کشور ایران قرار گرفته و در آن جاذبه‌های دیدنی بسیاری همچون کوهای بلند و قله‌های تاریخی و سواحل شنی با آب گرم دارد. بلندترین رشته کوه این کشور حجر نام دارد و در بین تپه‌های بزرگی قرار گرفته است. کشور عمان از سمت شرق با دریای عمان، از شمال با ایران، از جنوب با یمن، و از غرب با امارات و عربستان همسایه است.

اطلاعات پرواز عمان به تهران و تهران به عمان

این منطقه برای بهره بردن از آب و هوای خوش، انواع تفریحات آبی مثل قایق سواری، شنا و حتی چشمگیرترین سوژه های عکاسی، بهترین انتخاب است. در این بخش قصد داریم نقاط دیدنی عمان را معرفی کنیم که در تور عمان از آن‌ها بازدید خواهید کرد. مسقط به قدری جاذبه‌های توریستی جذاب در خود جای داده که می‌توانند شما را در طول سفر، کاملاً سرگرم کنند. اما چند نمونه از جذاب‌ترین و چشم‌نوازترین مکان‌های دیدنی این شهر را معرفی می‌کنیم که بازدید از آن‌ها، تجربه‌ای فراموش نشدنی به همراه خواهد داشت.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید. بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید. حضور مسافر یک ساعت و نیم قبل از زمان پرواز در فرودگاه الزامی است. فصول بهار و پاییز نیز تقریبا گرم هستند که در شب دما حدود ۲۱ درجه سانتی گراد است. درضمن توجه داشته باشید که اگر 6 ماه از دریافت دوز دوم گذشته باشد مسافر موظف به دریافت دوز سوم می‌ باشد. هستند.اگر هوس خوردن قهوه عربی کردید در خیابان الشتی طعم اصیل قهوه عمانی را تجربه کنید.