تور عمان ارزان قیمت، تور لحظه آخری عمان، تور بهار، نوروز ، پاییز، تابستان زمستان 1401 و 2022 و

درضمن توجه داشته باشید که اگر 6 ماه از دریافت دوز دوم گذشته باشد مسافر موظف به دریافت دوز سوم می‌ باشد. ۷️⃣ کلیه مسافران ورودی به عمان از جمله دیپلمات ها قبل از پرواز می بایست در سامانه ترصد+ ثبت نام و نسبت به بارگذاری گواهی واکسیناسیون و همچنین گواهی تست کرونا که هر دوی آنها حاوی کد اعتبار QR باشد، اقدام نمایند. ۱️⃣ لیست کشورهای ممنوعه برای ورود به عمان بودند برداشته شد و همه ملیت ها با شرایط زیر می توانند وارد عمان شوند. ۴ .نرخ تور بر اساس پایینترین نرخ پرواز می باشد.نرخ نهایی را با کانتر مربوطه چک فرمایید.

طبیعتا هتلی که انتخاب می‌کنید و خدماتی که از آن انتظار داردی تاثیر زیادی بر هزینه‌ای که لازم است بپردازید دارد. پرواز به مسقط روزهای دوشنبه وسه شنبه و پنجشنبه و جمعه از شیراز نیز برقرار بوده و نرخ تور حدود 2 میلیون تومان ارزانتر می گردد . هیچ کس عمان را مکانی ارزان برای زندگی توصیف نمی کند ، اما این یک معامله در مقایسه با زندگی در دبی است.

✔ خروج مسافرین تور عمان فقط باید از مرزهای هوایی ایران صورت گیرد و حق خروج از مرزهای زمینی و آبی را ندارند. جاذبه‌های تاریخی بسیاری در کشور عمان وجود دارد، از قلعه‌های کوچک و بزرگ و دژهای مستحکم گرفته تا شهر گمشده و افسانه‌ای Ubar، یا کاخ‌ها و خانه‌های سلطنتی سلاطین تاریخ عمان، همه و همه تاریخ چندصد ساله و چندهزار ساله‌ای دارند. قیمت تور عمان به عوامل متفاوتی بستگی دارد که در ادامه تعدادی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم. سرزمین فعلی عمان در طول تاریخ به نام‌های مختلفی نامیده شده‌است. مجان در زمانهای قدیم تر نام ایالتی در جنوب ایران بوده است که بعدها به آن مکران نیز گفته‌اند همین نام را به منطقه عمان فعلی نیز این نام ارتباط زیادی با صنعت کشتی سازی ومعادنمس«نحاس» در زبانسومریانداشته‌است. همچنین مدتی نام عمان «مزون» بوده‌است بخاطر وجود تعداد زیادی از چشمه‌های آب شیرین در این مناطق.

شروع قیمت تور های عمان

لذا شما برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیمایی عمان ایر یا دیگر ایرلاین ها در تاریخ های مختلف می توانید در قسمت جستجو آنلاین سایت قیمت پروازها در تاریخ های مختلف مشاهده سپس اقدام به رزرو و خرید بلیط مورد نظر خود فرمائید. هتل دابلیو از بهترین هتل ‌های مسقط می باشد که امکانات و زیبایی های بی نظیری دارد و اینکه درست در منطقه بسیار زیبای Shatti Al Qurum قرار گرفته است. مهمه بدونید که این هتل با جاذبه‌ های تاریخی و بازار بزرگ مسقط حدودا 15 الی 20 دقیقه فاصله دارد.

تور لحظه آخری عمان

سفر به عمان از دو طریق تور عمان هوایی و تور عمان دریایی با کشتی کروز امکان ‌پذیر است که متاسفانه این روزها در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا تور عمان دریایی نه برگزار و نه پیشنهاد می قیمت تور عمان شود. اما اگر بخواهیم از شرایط سفر دریایی از قشم به عمان مختصر بگوییم به این صورت است که راه دریایی نیز از راههای دیگر برای رسیدن به کشور عمان است. از سال 95 قرار شد که اولین خط دریایی بین جزیره قشم در ایران تا بندر خصب در عمان راه اندازی شود.

  • اما عمان با دارا بودن سهمی کمتر در تولید و صادرات نفت، صنعت گردشگری را جایگزین آن کرده و با سرمایه گذاری در این بخش، و با ساخت هتل های بین المللی اینک درآمد چشمگیری را از این راه به دست آورده است.
  • این فرودگاه یک مرکز خرید بدون مالیات بسیار بزرگ دارد که در آن عطرهای طراز اول و بسیاری از وسایل دیگر به فروش می‌رسند.
  • سلام ایر توانست در سال ۲۰۱۷؛ پانصد هزار مسافر را به نقاط مختلف جهان جابجا کند.
  • از این صنایع دستی برای نگهداری خرما، مواد غذایی، پخت یا تهیه عسل خرما استفاده می شود.
  • برای داشتن سفری ارزان و مقرون به صرفه همیشه روش ‌هایی وجود دارد!
حداکثر دما در روز می تواند به راحتی به 40 درجه سانتی گراد یا بیشتر برسد. بهار و پاییز گرم ، اغلب خشک و مطبوع است ، حداکثر دما بین 25 درجه سانتیگراد تا 35 درجه سانتیگراد و شب خنک تر دما بین 15 تا 22 درجه سانتیگراد است. اگرچه به مهم‎ترین فستیوال‎های عمان اشاره کردیم با این حال باید بدانید در شهرهای مختلف سنت‎‌ها و بعضا جشنواره‎های مختلفی وجود دارد. بهتر است قبل از سفر به هر کدام از شهرهای عمان اطلاعاتی درباره آن کسب کنید. در بالای تپه‌‎ای در پارک ریام، یک مجسمه بسیار بسیار معروف قرار دارد که جزو یکی از نمادهای مهم کشور عمان به‎حساب می‎آید. لازم به ذکر است که کندر یکی از محصولات عمده کشور عمان نیز می‎باشد.

تور عمان ارزان قیمت، تور لحظه آخری عمان، تور بهار، نوروز ، پاییز، تابستان زمستان 1401 و 2022 و

مانند هر کشور مسلمان‎نشینی در عمان نیز مساجدعلاوه‎بر اینکه جایگاه ویژه‎ای دارند از جذاب‎ترین و هنرمندانه‎ترین سبک‎های معماری برخوردارند. شاید برایتان جالب باشد درباره فرش‎ ایرانی که بارزترین جاذبه این مسجد به‎حساب می‎آید بیشتر بدانید. سلطان قابوس سفارش داده است که این فرش‎ در شهر مسقط به دست هنرمند نیشابوری‎ها بافته شود. طرح این فرش را از نقشه مسجد شیخ لطف الله و سایر نقوش ایرانی الهام گرفته‎اند. اگر از امارات دبی یا از قطر به عمان می روید که دارای ویزای توریستی یا تمبر از هر یک از کشورهاست ، نیازی به اخذ ویزای جداگانه برای عمان ندارید ، مشروط بر اینکه مستقیماً از دبی یا دوحه به عمان سفر کنید. در صورتیکه تور گروهی مسقط عمان را رزرو کرده باشید برگه ای شامل شماره ترانسفر و شماره لیدر یا راهنمای تور مسقط عمان هم تحویل شما خواهد شد که در آنجا با آنها ارتباط خواهید داشت.

قیمت هتل در عمان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار