تابلوفرش ماشینی در انواع طرح ها با مناسبترین قیمت

وقتی تصمیم به خرید تابلو فرش گرفتید، باید به نکاتی توجه کنید که به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کنند. برای مثال نگاه کردن به پشت تابلو، به شما کمک می‌کند شناسه و تعداد گره‌های آن را ببینید. گره‌های یک تابلو فرش باید از نظر ریزی، درشتی و یکنواختی، منظم باشند تا محصول کیفیت بالاتری داشته باشد.

با مراجعه به دسته بندی طرح های منظره، می توانید نسبت به نوع سلیقه و دکوراسیون منزل خود آن را انتخاب و خریداری کنید. تنها معایبی که می توان به تابلو فرش ماشینی گرفت، نداشتن ارزش هنری آن بوده که تماماً به روش صنعتی تولید می شوند. فرش های تابلویی ها در سال های اخیر به محصولی پرفروش تبدیل شده اند. تابلو های ماشینی بافته شده در کارخانه فرش کاشان همانند فرش ریزبافت ایرانی زیبایی خیره کننده ای دارند.

تابلو فرش ماشینی نقش نگار رضوی طرح کاخ شاه کد 734C

برای بافت آن از محدودیت رنگ برخوردار هستیم و ممکنه تصویر بافته شده با رنگ های داخل عکس تطابق قیمت انواع تابلو فرش نداشته باشد. و در صورت نیاز به رنگ بیشتر در بافت، مستلزم پرداخت هزینه بیشتری برای آن خواهید بود. هر چه نوع طرح یا تابلو شما بزرگتر باشد بافنده نیاز به مدت زمان زیادتری خواهد بود. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. به‌عبارتی این روزها با هر توان خرید، شرایطی برای تهیه این تابلوهای زیبا و ارزشمند وجود دارد. به خاطر داشته باشید که بهتر است فرش بدون قاب تهیه شود ، زیرا این قاب می تواند منحنی های فرش را بپوشاند ، در حالی که اگر دو طرف فرش را بدون قاب روی هم قرار دهید ، به راحتی متوجه خمیدگی های آن خواهید شد.

  • داشتن تابلو فرش گل و گلدان علاوه بر ایجاد روحیه شاد، موجب زیبا بخشی در محیط آن دکوراسیون خواهید گردید.
  • شما می توانید با هر مواد شوینده فرش، شستشو دهید و در مقابل رنگ پریدگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.
  • اگر شما هم از جاهای خالی دیوارهای منزل خود خسته شده اید و این جاهای خالی زیاد در ذوق می زند می توانید از تابلو فرش ها برای پر کردن این فضا استفاده کنید و تاثیرات مثبت آن را تماشا کنید و باعث تحسین دیگران نسبت به خود شوید.
  • خرید تضمینی تابلو فرش ماشینی پر کاربرد ترین تابلو تزیینی در هر دکوراسیون منزل به شمار می آید و هر روزه در شهر فرش، طرح های جدید از آن رو نمایی و در معرض فروش قرار می گیرد.
  • در تابلو فرش چاپی عکس شما با اختلاف رنگی کمی روی فرش سفید از قبل بافته شده چاپ می شود .
در تابلو و قالی دستباف هر چه رجشمار و تعداد رج بالاتر باشد، ریزبافتی و زیبایی آن نیز بیشتر است. فرش های تابلویی دستباف در رجشمار های مختلفی بافته می شوند که قیمت های متفاوتی هم دارند. اما اغلب 40 رج، 50 رج، 60 رج و 70 رج آن بیشتر در بازار فرش دیده می شود. طرح های بی نظیری که در فرش و قالی تبریز دیده می شود ساخته دست هنرمندترین طراحان ایرانی است. مثل طرح های خطیبی و سالاری که در فرش های ریزبافت تبریز استفاده شده و زیبایی بی نظیری دارند.

تابلو فرش دستباف چله ابریشم فرانسوی طرح مجلس خواستگاری کد T02237

تابلوفرش ماشینی در انواع طرح ها با مناسبترین قیمت هایپر کارپت یک فروشگاه خرید فرش ماشینی در کاشان و آران وبیدگل است که با 20 سال سابقه در زمینه تولید و فروش فرش و تابلو فرش ماشینی تخصص دارد. در این فروشگاه می توانید انواع محصولات فرش کاشان، تابلو فرش ماشینی،تابلو فرش چهره و محصولات مرتبط را با بهترین قیمت خریداری کنید. از مهمترین مزیت های این فروشگاه می توان به ارسال سریع و رایگان، تضمین اصالت و وضعیت فیزیکی کالا، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و امکان پرداخت در هنگام دریافت کالا اشاره کرد. این محصول به دو صورت ماشینی و دستبافت تولید می‌شود که مسلماً نوع دستبافت آن قیمت و ارزش هنری بیشتری دارد. در این نوع تابلو از نخ‌هایی با جنس پشم یا پنبه استفاده می‌شود.

خرید تابلو مینیاتور کد ۱۴۳۷KC