بهترین لپ تاپ های گیمینگ برای بازی پابجی

ابتدا اینکه بعضی از برند ها همانند ریزر تنها چند لپ تاپ گیمینگ دارند که به همگان کیفیتشان اثبات شده است و شما با شنیدن نام ریزر میتوانید با خیال راحت خرید کنید؛ با این وجود خرید لپ تاپ فقط بر اساس برند و مارک کار درستی نیست. اگر قرار نیست خیلی لپ تاپ خود را جا به جا کنید میتوانید پنلی بزرگتر از 15.6 اینچ خریداری کنید تا هنگام بازی کردن پنل بزرگتری مقابل چشمان شما قرار بگیرد. Surface Book 3-C از آن دست لپتاپهایی است که نه تنها از قدرت پردازشی و گرافیکی خوبی برخوردار است، بلکه از لحاظ طراحی و قابلیتهای خاصی که در اختیار دارد، میتواند به یک گزینهی همه کاره برای علاقهمندان تبدیل شود.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ۲۰۲۲

لپ تاپهای گیمینگ میتوانند به عنوان لپ تاپهای معمولی مورد استفاده قرار گیرند. تفاوت اصلی لپ تاپهای گیمینگ و معمولی در این است که لپ تاپهای گیمینگ دارای ساختاری پیشرفتهتر و کارتهای گرافیک سنگینی هستند که برای گرافیکهای بازی طراحی شدهاند. این لپ تاپها با توجه به مواردی که برای بازیهای پیشرفته مورد نیاز است، تولید و طراحی شدهاند. برای اینکه هنگام بازی با لپتاپ، هیجان و لذت را تجربه کنید، به امکانات و تجهیزات دیگری نیاز دارید که همگی باعث افزایش کیفیت بازی خواهند شد.

راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ

دقیقتر اینکه، فقط وقتی یک لپتاپ دارای یکی از تراشههای گرافیکی اختصاصی Nvidia یا AMD باشد، میتوان آن را بهعنوان یک لپ تاپ گیمینگ پذیرفت. به عنوان یک توصیه، اگر بودجه کافی برای خرید لپ تاپ گیمینگ حرفهای دارید، حتی اگر قصد شما از خرید آن فقط گیمینگ نیست، با خرید این سیستم، خیال خودتان را از بابت عمر مصرف طولانی، کیفیت صدای مطلوب، صفجه نمایش باکیفیت، سیستم خنک کننده قوی و سایر تجهیزات راحت کنید. برای یک «پیسی گیمر»، شخصی که کامپیوتر را برای بازی انتخاب کرده، فقط یک چیز مهم است: کارت گرافیک! امروزه با پیشرفت تکنولوژی، طراحی و ساخت انواع لپتاپ با کاربردهای مختلف، دست افراد در انتخاب باز شده است. لپتاپها کاربردهای متفاوتی با یکدیگر دارند. لپتاپها یکی از مهمترین دستگاههای گیمینگ محسوب میشوند وکه رقابت شدیدی با کنسولهای بازی دارند.

همچنین، وقتی تاچ پد و کیبورد لپتاپ شما برای بازی طراحی و ساخته نشده باشد، بیشک بازی با آن تیشه به ریشه این قطعات میزند و خیلی سریع یک دستگاه معیوب و خراب را روی دستتان میگذارد. همچنین، برخورداری GPU از حافظه اختصاصی (VRAM) برای اجرای بازیهای پیشرفته الزامی است. این لپتاپ یکی از بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ بازار به حساب میآید و با توجه به قیمت بهترین سخت افزار ممکن را پیش روی کاربران قرار میدهد. وقتی بحث بهترین لپ تاپ های گیمینگ به میان میآید پاسخ این سوال کاملا روشن است. این لپ تاپ ایسوس با پردازنده نسل دوازدهمی قدرتمندی که دارد و کارت گرافیک سری RTX خودش قابل به اجرای انواع نرم افزار ها و بازی های بالارده است. اما آیا شما به چنین سیستم قدرتمندی نیاز دارید؟ هرچند تمامی لپتاپهای گیمینگ مجهز به پردازندههای قدرتمندی هستند. با این حال تمامی این لپ تاپها میتوانند علاوه بر بازی برای سایر کارها همچون نوشتن نامه و جستجو در اینترنت نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

اگر شما هم به دنبال لپ تاپ دل دست دوم یا در حد نو هستید ، می خواهید بهترین خرید را تجربه کنید و از خرید خود لذت ببرید. البته اگر میخواهید از رزولوشن استاندارد نمایشگر، یعنی 4K لذت ببرید باید تنظیمات گرافیکی را در چنین بازیهای سنگینی کاهش دهید. باتوجه به اینکه قیمت لپتاپهای گیمینگ بالاست، یکی از راهکارهای کاهش هزینه، خرید سیستم دست دوم است. توجه به میزان حافظه در هنگام خرید لپتاپ میتواند نگرانی بابت نگهداری از بازیهای محبوبتان را ازبین ببرد. به همین دلیل اگر با باتری و یا وزن لپ تاپ گیمینگ مشکلی ندارید، میتوانید از آن به عنوان لپ تاپ معمولی نیز استفاده کنید. اینها سوالاتی هستند که ذهن هر شخصی که به تازگی وارد حوزه کامپیوتر شده باشد را به خود مشغول خواهد کرد. لپ تاپ Lenovo Legion 5 – AAD یک محصول رده بالا به محسوب میشود که وزن کمی دارد و خیلی راحت میتوان آن را حمل کرد.

بهترین لپتاپ های گیمینگ

باید توجه داشت که بازیهایی که امروزه به بازار عرضه میشوند، از حجم بسیار بالایی برخوردارند و میبایست به فضای ذخیرهسازی مناسبی دسترسی داشته باشند. این کیفها، دارای یک دستهی محکم در قسمت بالایی هستند و اغلب یک بند برای استفاده به صورت کیف رودوشی نیز دارند. این را در نظر داشته باشید که قدرتمندتر بودن پردازنده گرافیکی لپتاپ، باعث افزایش چشمگیر قیمت آن میشود. در مرحله دوم باید برند و مارک تجاری مورد نظر را انتخاب کند. مادربردهای جدید برای انتخاب قطعه مربوط به فضای ذخیرهسازی نیز انتخابهای مختلفی را پیش رویتان قرار میدهند. اگر به دنبال لپ تاپ گیمینگ به روز و جدید هستید و دغدغه مالی در خرید لپ تاپ ندارید، لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G15 GA503QE بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بهترین لپ تاپ گیمینگ

همچنین در این سری تمام مدل های موجود مجهز به گرافیک سری 30 انویدیا هستند و بسته به مدل و قیمت از RTX 3050 تا RTX 3070 موجود می باشد. با این حال با کاهش میزان رم یا نرخ رفرش صفحه نمایش حتی میتوان قیمت را از این هم پایینتر آورد! از این لپ تاپ میتوانید برای انجام کارهای گرافیکی سنگین، پروژههای مهندسی و به روزترین بازیهای موجود در بازار استفاده کنید. این لپتاپهای قدرتمند مجهز به آخرین نسل از پردازندهها، رم و کارت گرافیک هستند. عملکرد بالای این لپ تاپ در کنار تعادل بالا، صدای پایین و باتری فوقالعاده آن قرار دارد که بسته به نوع کاری خود میتوانید از بین انتخاب کنید. برای تهیه چنین سیستمی نیازی نیست وقت زیادی را برای انتخاب قطعات صرف کنید و به نسبت سریعتر به نتیجه میرسید.

حافظه اختصاصی گرافیک: حافظه گرافیکی اکثر این لپ تاپ ها 2 گیگابایت است اما برخی از مدل ها به کارت گرافیگ 4 گیگابایتی مجهز هستند که برای بازی ها هم بسیار ایده ال و کاربردی هستند. این لپ تاپ از پردازنده Core i7 11370H که نسل یازدهم CPUهای اینتل هست استفاده کرده. قیمت لپتاپ ایسوس Core i7 گیمینگ و همچنین لپتاپ های مجهز به پردازندههای Core i9 و Ryzen 7 و Ryzen 9 نسبت به سایر مدلها بالاتر است و سرعت و دقت بالاتری نیز در اجرا دارند. از سوی دیگر، میتوانیم به صفحه نمایشی اشاره کنیم که دارای تغییرات هیجان انگیزی بوده است و نرخ تازهسازی بالاتری را در بین دیگر لپ تاپهای بازی فراهم میکند. لپ تاپ گیمینگ چه تفاوتی با لپ تاپهای دیگر دارد؟ از طرف دیگر باتری ۹۹/۹ واتساعتی GE66 حدود ۵۴ درصد حجیمتر از Vector GP76 است و وبکم آن نیز از رزولوشن 1080p بهره میبرد درحالیکه مدل قبلی وبکمی HD داشت.

پاسخ دقیق این سوال به لپ تاپی که شما برای خرید انتخاب کردهاید وابسته است. یک تراشه AMD Ryzen 8 هسته ای و 16 رشته ای به شما این امکان را می دهد تا بار زیادی از بهره وری را در اختیار داشته باشید. شرکت ها و کمپانی های بزرگ فعال در صنعت دیجبتال با طراحی و تولید لپ تاپ گیمینگ Gaming laptop حرفه ای با قابلیت های فوق العاده اقدام به معرفی و تولید بهترین لپ تاپ گیمینگ 2018 کردند. اگر پول نقد دارید، بهتر است بر روی قابلیت حمل و نقل لپ تاپتان سرمایهگذاری کنید. این خصوصیات قدرت آنها را تغییر داده و روی قیمتشان هم تاثیر دارد.

از آنجایی که یکی از ویژگی های لپ تاپ گیمینگ گرانی آن است، باید بدانید که اگر میخواهید از لپ تاپ خود برای کارهای معمولی استفاده کنید بهتر است تا از ابتدا یک لپ تاپ معمولی بخرید. همچنین از آنجایی که لپ تاپ گیمینگ نسبت به لپ تاپهای معمولی کمی سنگینتر است، باید بدانید که اگر میخواهید آن را همراه به خود به دفتر کار و یا دانشگاه ببرید ممکن است کمی دشوار باشد. لپ تاپهای گیمینگ دارای گرافیک بسیار بالایی هستند.

بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون

ممکن است فکر کنید این سایز برای یک دستگاه گیمینگ کم باشد اما اگر لپ تاپی بزرگتر از این رنج اندازه خریداری کنید، حمل و نقل آن سخت می شود که آن را برای کارهای اداری مناسب نمی کند. زمانی که در حال انجام چندوظیفه یا یک بازی واقعاً سخت هستید، به کارتان می آید. برای اینکه بهتر به تفاوت این دو نوع لپ تاپ پی ببرید، در قسمت زیر به معرفی ویژگی های لپ تاپ گیمینگ خواهیم پرداخت. نمایشگر این لپ تاپ نرخ رفرش 144 هرتز را به همراه کارت گرافیک RTX 3050 دارد. نمایشگر 17 اینچی کاتانا GF76 با نرخ تازه سازی 144 هرتز برای بازی عملکردی نرم و بی مشکل را ارائه خواهد داد. البته همه قیمت ROG Strix G512LW به خاطر کارت گرافیک آن نیست؛ این لپتاپ امکانات هیجانانگیز دیگری هم ارائه میدهند که برای نمونه میتوانیم به نمایشگر ۲۴۰ هرتز، حافظههای SSD از نوع NVMe PCIe و سیستم خنککننده هوشمند اشاره راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ کنیم.

لپتاپها کاربردهای متفاوتی با یکدیگر دارند.

مواردی از لپ تاپ های گیمینگ معرفی شده برای سال 2019 می باشند و به مرور با معرفی لپ تاپ های جدید و مدرن تر این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد. با این حال، صفحه نمایشگر آن HDR ندارد و گرافیک آن را کمتر تماشایی می کند. البته همه ی آن ها به روش یکسانی درست نشده اند، زیرا برخی از دستگاه ها شامل نسخه های کم قدرت تر این کارت ها هستند (زمانی با نام Max-Q برای انویدیا شناخته می شدند)، اما این شرکت هم اکنون این سیستم را حذف کرده است؛ بنابراین گاهی اوقات مجبور به بررسی مشخصات یا خواندن نظرات کاربران می شوید تا بفهمید دقیقا چه چیزی داخل لپ تاپ است.

بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون

همه بر این باورند که قیمت لپتاپهای گیمینگ زیاد است و هرکسی توانایی خرید آنها را ندارد. آیا قیمت لپتاپ گیمینگ زیاد است؟ همچنین مانیتورهای لپتاپ گیمینگ ایسوس از رزولوشن و میزان تازهسازی بالا و کیبورد با کیفیت بهره میبرد. برخی از برندهای لپ تاپ گیمینگ دارای طراحیهای خاص سخت افزاری و برخی نیز دارای طراحی منحصر به فرد نرم افزاری هستند که آنها را از دیگر رقبا متمایز میسازد. امروزه شاهد پردازندههای چندهستهای به همراهکارت گرافیکی عالی، رم بالا به همراه نرخ نوسازی فوقالعاده هستیم که تجربه جدیدی از انجام بازیهای سنگین آنلاین را در اختیارمان قرار میدهد. اگر شما یک لپ تاپ گیمینگ دارید که وزن پایینی دارد و باتری آن پرقدرت است، میتوانید از آن به عنوان لپ تاپ معمولی نیز بهره ببرید. بنابراین، به دنبال جدیدترین لپتاپ گیمینگ ایسوس با حداقل ۱۶ گیگابایت رم DDR4 باشید.

بعد از صحبت با فروشنده، از او بخواهید که چند دقیقه به شما فرصت دهد تا یک DVD بازی را در لپتاپ گذاشته و شروع به بازی کردن کنید. اما اگه می خوای واقعا حرفه ای گیم بازی کنی، به نظرم اولش با لپ تاپ معمولی شروع کن و بعد یواش یواش، سیستمت رو قوی کن. از جانب شما عزیزان روبرو بوده ایم و پس از مدتی تعدادِ این سوالات از سمت و سوی قشر دانشجو و افرادِ شاغل و کارمند به قدری زیاد شد که تیمِ خاص باکس تصمیم به نوشتنِ مقاله ای مختصر در خصوص خریدِ بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان گرفت تا کاربران محترم وبسایت بتوانند به راحتی با مطالعه ی این مطلب در کمترین زمان بتوانند لپ تاپ مناسبِ خود را خریداری کنند. درمیان بخشهای سختافزاری یک لپتاپ گیمینگ، بیشک کارت گرافیک یا پردازندهی گرافیکی (GPU) از جایگاه ویژهای برخوردار است. یک GPU خوب دارایی مهم برای گیمری است که به دنبال نرخ فریم روان و تجربهای مناسب است.

لپ تاپ گیمینگ

اگر فکر میکنید که برای بازی کردن مداوم، دیگر این لپتاپی که اکنون در اختیار دارید، به کارتان نمیآید و ضعف عملکرد آن مانعی بر سر راه لذت بردن از دنیای پُرهیجان بازیهای ویدئویی است، پس باید برای خرید یک لپتاپ گیمینگ برنامهریزی کنید. گفتنی است که در لپتاپهای گیمینگ جدید، هنگامی که ظرفیت RAM کارت گرافیکی بهاندازه کافی نباشد، دستگاه اقدام به استفاده از RAM سیستم میکند؛ بههمینخاطر، هنگام خرید باید میزان قدرت این بخش لپتاپ را بهدقت بررسی کرد.