بررسی صرافی کوکوین KuCoin آموزش تصویری ثبت نام ایتسکا

برای بررسی این‌که کوکوین برای شما گزینه مناسبی است یا خیر، می‌توانید با مطالعه قسمت‌های مختلف این مقاله، جواب سوال خود را پیدا کنید. پس از انتخاب جفت‌ارز مورد نظر خود، برای ایجاد سفارش باید از قسمت راست و پایین صفحه استفاده کنید. توجه داشته باشید که به علت‌های امنیتی برداشت بعضی از رمزارزها ممکن است در بعضی اوقات امکان‌پذیر نباشد.

کاربران اندروید باید «Google Authenticator» را در Google Play جستجو کنند. کاربران IOS باید «Google Authenticator» را در اپ استور جستجو کنند. ۲- اگر مشکلات Google 2FA را دارید، لطفاً به ادامه این مقاله مراجعه کنید تا بتوانید راه حل را پیدا کنید. دارا بودن سیستم پشتیبانی بسیار قوی که در سریع ترین زمان ممکنه سوالات شما را پاسخ میدهد. در کادر بعدی یک پسورد بسیار قوی تشکیل شده از حداقل 7 کارکتر حروف و عدد برای خود ایجاد کنید. برای دسترسی به هر یک از آنها تنها کافی‌ست بر روی گزینه “More” موجود در مقابل هر گزینه کلیک کنید.

همچنین فعال کردن گزینه Touch ID باعث الزامی شدن وارد کردن اثر انگشت برای ورود از طریق اپلیکیشن کوکوین میشود. برای فعال سازی شناسایی دو عاملی از طریق اپلیکیشن گوگل از میان گزینه ها Google Verification را انتخاب و فعالسازی کنید. اگر برای ورود به صرافی کوکوین از لینک تخفیف دار استفاده کرده باشید، کد تخفیف به صورت ورود به صرافی کوکوین خودکار لحاظ میشود. در غیر این صورت لازم است کد تخفیف یا همان کد معرف Referral Code را به صورت دستی وارد کنید.

بنابراین بایستی برای دریافت کد دو عاملی از نرم افزار Google Authentication استفاده نمود. برای ورود به اپلیکیشن موبایل کوکوین روی این لینک کلیک کنید و اپلیکیشن را نصب کنید. در مرحله بعد میتوانید احراز هویت از طریق اثر انگشت را فعال کنید. در ادامه به بررسی مراحل ورود و ثبت نام کوکوین با گوشی میپردازیم. هزینه تراکنش ها و معاملات ارز دیجیتال در صرافی کوکوین بسیار پایین است و نسبت به سایر صرافی ها، کوکوین از هزینه کارمزد عادلانه ای برخوردار می باشد.

باید جوری سرمایه گذاری کنی سودت اون 5 دلار خودتم پوشش بده. خوب حالا شما باید جوری برنامه ریزی کنی که 50 دلار بشه 60 دلار بعدا میتونی پوزیشنتو ببندی. 50 دلار صرافی رو که به خودش پس میدی 10 دلار میمونه واست.

مراحل ثبت نام همانطور که پیش‌تر صحبت شد، با شماره همراه و یا ایمیل می‌توانند تکمیل شوند. در بالای صفحه مقابل شما دو گزینه‌ی “Email” و “Phone” وجود دارد که در این مرحله ایمیل را انتخاب کردیم. آدرس ایمیل خود را وارد نمایید و پس از کلیک بر کادر سبز رنگ “Send Code”، ایمیل خود را چک و کد را در بخش تأییدیه ایمیل وارد کنید.

کارمزد معاملات در صرافی کوکوین مقدار ثابت و برابر با ۰.۱ درصد است که مقدار آن به نسبت از دیگر صرافی ها پایین تر است. کارمزد ذخیره سپرده در این صرافی صفر بوده و برای واریز به حساب هزینه ای دریافت نمی‌شود. در این ویدئو آموزشی شما بطور کامل مرحله به مرحله با نحوه ثبت نام و تنظیمات حساب کاربردی خود در صرافی کوکوین توسط تدریس مهندس حامد غلامی آشنا خواهید شد. یکی از مهم ترین ویژگی های صرافی Kucoin کاربر پسند بودن اونه.

انتقال ارز به قسمت ترید و خرید ارز

بررسی صرافی کوکوین KuCoin آموزش تصویری ثبت نام ایتسکا

کد تایید را در کادر مربوطه وارد کنید و روی next بزنید. به منظور ثبت نام و معامله در صرافی کوکوین حتما از VPN با آیپی ثابت استفاده کنید. من میخوام تاریخچه تراکنش ها در صرافی کوکوین و ببینم باید از کدوم قسمت دید من هرچی سایت و گشتم پیدا نکردم. در قسمت خرید بیت کوین، نوع سفارش را روی «Market» قرار می‌دهیم. در عکس بالا فهرست سفارشات خرید بیت کوین با تتر را مشاهده می‌کنید. در عکس بالا وضعیت قیمت بیت کوین نسبت به تتر طی ۲۴ ساعت اخیر را مشاهده می‌کنید.

تعداد بازدیدکنندگان صرافی در هفته پیش از تاریخ مذکور، حدود 3 میلیون نفر بوده است. از نظر امتیاز بندی صرافی ها در وب سایت کوین مارکت کپ، صرافی کوکوین از ده امتیاز توانسته 7.7 امتیاز را از آن خود کند. در باکس خرید و فروش ارز دیجیتال، بر روی گزینه Stop Limit کلیک کنید. در باکس مربوط به خرید و فروش ارز دیجیتال، گزینه Limit Order را انتخاب کنید.

با وجود تعداد بالای صرافی‌های ایرانی و خارجی همه آن‌ها برای استفاده مناسب نیستند. صرافی بین‌المللی کوکوین با توجه به اینکه انجام احراز هویت را اجباری نکرده است، یکی از بهترین صرافی‌های بین‌المللی برای استفاده ایرانیان است. با امکاناتی که این صرافی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، کاربران تا امروز از این پلتفرم رضایت داشته‌اند. طراحی و ارائه اپلیکیشن صرافی کوکوین یکی از بهترین امکاناتی بود که از طرف صرافی در اختیار کاربران قرار داده شد. سعی ما بر این بود تا در این مقاله اپلیکیشن صرافی کوکوین را با جزئیات آن برای شما شرح دهیم. و هم چنین از آنجایی‌ که صرافی کوکوین از ساکنین ایران برای انجام مراحل احراز هویت نیز پشتیبانی نمی‌کند، در ادامه آموزش صرافی کوکوین، به توضیح بخش افزایش امنیت حساب کاربری می‌پردازیم.

بهترین روش کسب درآمد دلاری برای ایرانیان + ماهیانه ۱۰۰۰ دلار در آمد واقعی