بارکد اسکیپ-آل اسکیپ

معماهای بازی به وسیله اشیایی که در فضای بازی قرار داده شده است، حل می شوند. در ضمن دقت داشته باشید که هنگام بازی به این عمارت تاریخی و ارزشمند آسیب نزنید و در نگهداری و حفظ میراث کشور کوشا باشید. یکی از جاذبه های اصلی این بازی برگزاری آن در عمارت دبیرالملک بوده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

دکور این خانه و معماهای جالب توجه آن اتمسفر خیلی خوبی را برای بازی ایجاد می‌کنند که شما را به خوبی درگیر می‌کنند. اما راز اصلی موفقیت اسکیپ روم راز، فضاسازی عالی، المان‌های ترسناک درست یا ایده‌های خلاقانه آن نیست. بهترین ویژگی این اسکیپ روم هماهنگی کامل همه اجزا با سناریو است، هماهنگی‌ای که حتی در طراحی معماها نیز به بهترین شکل رعایت شده. اگر برای مثال در تجربه اتاق فرارهای قبلی برایتان سوال شده بود که معماها دقیقا چه ارتباطی با سناریو دارند؟ سوال‌هایی از این دست در راز همگی به خوبی پاسخ داده می‌شوند. اولین اتاق فرار ایران در سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرد و پس از آن اسکیپ روم های زیادی در تهران و سایر شهرها تأسیس شد.

  • اتاق فرار در واقع یک بازی گروهی است که می‌تواند بین ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن داشته باشد.
  • در اسکیپ روم فقط کافی‌ست کمی خلاق باشید، استدلال کنید و از همه مهم‌تر، بتوانید به صورت گروهی کار کنید و تقسیم وظایف درستی داشته باشید.
  • موضوعی که پیش‌تر در برنامه ویدیویی ویجیاتو نیز به ترسناکترین اسکیپ روم آن پرداخته بودیم.

بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی است. فضاسازی‌ها کاملا واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت. اتاق فرار طاعون یکی از محبوب‌ترین اتاق های فرار مجموعه اسکیپ روم است. داستان ماجرا هم محوریتی روی بیماری طاعون دارد و اتفاقات مربوط به آن هستند. طراحی دکوراسیون بازی جالب توجه است و می‌توانیم آن را درخور موضوع و مرتبط با آن بدانیم که این شما را بیشتر و بهتر با فضای بازی و سیر داستان هم‌سو می‌کند.

شما و گروهتان در مجموع فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی مخفی شده این بانک را پیدا کنید و آن را با خود ببرید. بازی به دو بخش تقسیم می‌شود، یک قسمت 15 دقیقه‌ای و یک قسمت 45 دقیقه‌ای که شرح روند آن را در ادامه آورده‌ایم. با خواندن این سناریو شاید فکر کنید با اتاقی تکراری و کلیشه‌ای رو‌به‌رو هستید اما به محض باز کردن در خانه فتحی‌ها و قدم گذاشتن به داخل آن می‌فهمید که راز با اتاق‌ فرارهای دیگر فرق دارد.

مجموعه اتاق فرار آنیگما

این پیچ و خم ها یا ماز در سایر نقاط جهان مانند مصر، ایتالیا، روسیه، انگلستان و در بین سرخپوستان رایج است و هر ساله در یونان مراسمی برای خروج از آنها برگزار می شود و مردم آنها را جشن می گیرند. هزارتوی برای به دام انداختن مینیاتورها (جانوران با سر گاو و بدن انسان) و ارواح شیطانی ساخته شد. فرمانروا و محافظ شهر آتن، تیسوس، وظیفه داشت که وارد این مسیر هزارتوی شود، مینیاتور را بکشد و موفق شود از هزارتوی خارج شود تا به واقعیت بازگردد. حضور افرادی جهت جذب شما به بازی و ایجاد ترس و وحشت درون شما، یک نیاز است.

مجموعه اتاق فرار آرک

این خانه 200 ساله، در میراث فرهنگی هم ثبت شده است و از نظر فضا می‌توانیم آن را متفاوت از اتاق فرارهای دیگر بدانیم و با توجه به سبک ماجراجویی و مهیج آن، با مجموعه‌ای جذاب روبه‌رو هستیم. روند بازی هم داستانی سیاسی را دنبال می‌کند که شما و تیمتان بخشی از آن هستید. مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار تحت عنوان‌های «طالع نحس» و «آخرین نفر» دارد که به ترتیب یکی در خیابان شریعتی و دیگری در صادقیه تهران واقع شده‌اند. اتاق فرارهای دژاوو به ترسناک بودن‌شان شهرت دارند و شما می‌توانید این موضوع را از نظراتی که شرکت‌کنندگان داده‌اند، متوجه شوید. دکور اتاق فرار طالع نحس، یکی از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود که با داستان بازی هم همخوانی دارد. معماها و مسائل و مختلفی که در این اتاق فرار با آن‌ها مواجهه می‌شوید، هم آسان هستند و هم بسیار سخت، پس باید به همه نکات توجه داشته باشید و کار گروهی خوبی را ارائه دهید.

بارکد اسکیپ-آل اسکیپ