استیکر و شبرنگ دوچرخه اپیزود سیزدهم پادکست ابان کالا by پادکست ابان کالا | mey

شرکت ها و کارآفرینان برای رشد و توسعه کسب وکار خود و حفظ بقا شرکت باید به این تغییرات توجه کنند. ظرفیت تغییر در نظریات و یافته های جدید رهبری کسب و کار، کیفی نیست بلکه کمی و قابل اندازه گیری است. شاید شگفت زده شوید؛ بله ظرفیت تغییر منوط به اقداماتی است که شاید تا کنون تصور آن را نداشتید.

بازداشت دختر دوچرخه‌سوار بدون حجاب!

این مطلب برگرفته از وب‌سایت کمیسیون تصادفات جاده‌ای استرالیاست و برای کسب اطلاعات بیشتر و به‌روزتر در خصوص قوانین جاده‌ای و دوچرخه‌سواری می‌توانید به وب‌سایت این کمیسیون مراجعه کنید. عموما بیشتر تصادفاتی که دوچرخه سواران را درگیر خود می‌کند، در چهارراهها، هنگام خروج از مسیر و یا بیرون آمدن از ورودی خانه‌ها و یا زمانی که در یک خودرو در مسیر عبور آنها باز شود، اتفاق می‌افتد. تریلر که به دست‌مون رسید روز اول که سوارش شدیم و رفتیم داخل شهر که امتحانش کنیم، من خیلی نسبت به این قضیه خوش‌بین‌تر شدم. برای اینکه دیدم مکان ارسلان یک مکان کاملا safe (امن) هستش. بهش آفتاب نمی‌خوره چون پنجره‌های کنارش UV داره، از جلو سایه‌بون داره، کاور ضدباد و ضدبارون داره، قسمت پشتش یک مقدار خوابیده میشه که یکسره در حالت نشسته و صاف نباشه.

این اپیزود بر اساس پست خرید استیکر و شبرنگ دوچرخه ضبط و اماده شده که برای رفتن به پست و دیدن عکس ها روی متن بزنید. اگر در حال دوچرخه‌سواری هستید، احتمال کشته شدن در یک تصادف برای شما ۴.۵ برابر بیشتر است. اما در ۱۳۰ سالگی این مسابقه قدیمی و باشکوه، یک دوچرخه‌سوار بخت این را داشت که به رکورد مرکس برسد. با وجود پیروزی اینو در دو دوره این مسابقات، این مرکس است که با پنج قهرمانی، پرافتخارترین ورزشکار لیژ-باستون-لیژ است. عکس‌های مربوط به ماجرای تام جاستیس دوچرخه‌سوار و سارق بانک که در اپیزود ۵۴ چنل‌بی؛ سین.ب شنیدید. شرکت استام صنعت همیشه توجه ویژه ای به سلامت کارکنانش داشته در راستای حفظ و ارتقا آن برنامه های زیادی پیش از این برگزار کرده است.

Radio Dore Donya | رادیو دور دنیا

اینجوری بود که با امتحان کردن تریلر خیلی امیدوارتر شدم که جای ارسلان کاملا پادکستهایی که شما را به فکر فرو می برد. امنه. سفر دوممون مربوط به تاریخ اواخر شهریور و اوایل مهر ۹۳ هستش. بین مرز تا آنتالیا که حدود ۱۳۰۰ کیلومتر هستش، رکاب‌زنی داشتیم. از همه مهم‌تر دوستانی بود که شهر به شهر پیدا می‌کردیم. میزبان‌هایی که با عشق و خلوص نیت مارو دعوت می‌کردن و دوستی‌های پایداری رو تشکیل دادیم.

  • حالا تصور کنید آرامش ناشی از این رهایی و تعادل را با ماجراجویی و هیجان که در ذات سفر نهفته است پیوند بزنیم و سبکی از سفر خلق کنیم که هم رهایی را در دل خودش داشته باشد هم ماجراجویی.
  • در این اپیزود کمی راجع به سایکل_تور یا همونکه استفاده از دوچرخه برای سفر کردن بین شهر های مختلف و حتی کشور ها قراره صحبت کنیم .
  • قبل از عید یعنی در اپیزود هفتم سراغ سفر جاده‌ای رفتیم.

یکی از چیزهایی که لذت دوچرخه‌سواری را برای شما چندبرابر می‌کند، گوش کردن پادکست هنگام رکاب زدن است. خیلی‌ها موزیک گوش می‌کنند اما تجربه من می‌گوید که یکی از بهترین زمان‌ها برای شنیدن پادکست که این روزها خیلی هم طرفدار پیدا کرده؛ هنگام دوچرخه‌سواری یا رانندگی است. من قبلا عادت داشتم موزیک گوش کنم اما آهنگ‌ها بعد از مدتی تکراری می‌شوند و چیزی هم دستت را نمی‌گیرد. دوستان و خانواده خود را تشویق کنید که هنگام باز کردن در راننده از دست چپ خود استفاده کنند. این باعث می‌شود که افراد قبل از ترک وسیله نقلیه خود، برگردند و چک کنند که آیا دوچرخه سواری در حال رد شدن است یا نه.

استیکر و شبرنگ دوچرخه اپیزود سیزدهم پادکست ابان کالا by پادکست ابان کالا | mey