معایب و مزایای استفاده از بلوک هبلکس در ساختمان

گرچه سیستم قالب لارج پنل در مقایسه با قالب بتن مدولار گران تر است اما با توجه به سرعت بالای اجرای این سیستم,کیفیت فوق العاده سطح بتن و همچنین حذف اکثر میان بولت ها و سایر متعلقات, استفاده از این سیستم در نهایت بهای تمام شده را به طور چشمگیری کاهش می دهد و در وقت و هزینه های شما صرفه جویی می کند. قالب لارج پنل یا لارج پانل با ایجاد سطح هموار و حذف عیوب سطحی بتن می تواند باعث حذف مراحل نازک کاری و زیر سازی در معماری بنا شود و در هزینه و زمان صرفه جویی کند. لذا یک قالب بند حرفه ای با خلاقیت خاصی با ساخت خرپای خاص ، گلوبند ستون و تیرچه فلزی براحتی کار زیر سازی قالب بتن را انجام داده و داربست مثلثی را حذف کرده است که این کار علاوه بر افزایش سرعت چشمگیر کار و کاهش هزینه ها ، بدلیل باز بودن فضا در پروژه تردد کارگران را آسان کرده و بالطبع کار دمونتاژ و جابجایی ابزارها را راحت تر میکند .

در شرکت سازه گستر مدحت برنامه ریزی دقیق و آماده سازی مصالح و تجهیزات و تامین این ملزومات در اجرای پروژه بسیار حائز اهمیت است و یکنواختی روند پروژه را تضمین می نماید. برای قالب سازی فلزی و ساخت آن دستگاه های مخصوص و به روز نیاز است به همین دلیل آموزش در این صنعت کار ساده ای نیست. این شیوه بسیار کاربردی و مقرون به صرفه بوده و از تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان می باشد. این سیستم بسیار کاربردی و مقرون به صرفه بوده و از تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان می باشد.

خرید قالب مدولار

قالب بتن حجیم در سدهای وزنی و قوسی، سازه سر ریز سدها، سازه نیروگاه ها و تلمبه خانه های بزرگ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از ساخت از محفظه های با ابعاد بزرگ برای بتن ریزی و استفاده می کنند. و در آخر محفظه ها فلزی به وسیله جرثقیل یا تاور به طبقه دوم ساختمان مورد نظر انتقال می یابد تا فرایند تکرار شود. با این وجود، مهندس معمار با در نظر گرفتن کاربری و محدودیتهای کلی سازه (نظیر حداکثر دهانه ۶ متری در سقف عرشه فولادی)، ستون گذاری اولیه را پیشنهاد میدهد. و به طور کلی هر سازه بتنی جهت ساخت، بایستی با توجه به طرح و نقشه قطعه ، از قالب بتنی استفاده گردد. به طور کلی در ساخت قالب بندی لارج پنل درزها بسیار کم هستند به همین دلیل قبل از بتن ریزی باید درب ها و پنجره ها را نصب کرد.

همچنین پس از استقرار قالب بتن در محل مورد نظر باید از آن ها بازدید کرد و درزهایی که احتمالا باعث بیرون زدن شیرهی بتن خواهند شد، را شناسایی و ترمیم کرد. البته آلومینیوم استحکام کمتری نسبت به فولاد دارد و این موضوع، باید قبل از استفاده از آن در نظر گرفته شود. در واقع از استخراج سیلیس و آلومینیوم و متریال دیگر گرفته تا ترکیب و متخلخل سازی آن و همچنین قالب بندی و پخت بلوک هبلکس، همگی این مراحل به هزینه و نیروی کار زیادی نیاز دارد.

این سیکل تا اجرای آخرین طبقه تکرار میشود. کار برد دیگر داربست مثلثی استفاده در مهار دیوار ها و استفاده به عنوان تکیه گاه میباشد و به نام های داربست مثلثی , اسکافلد , داربست امگا , داربست مدولار , تولید قالب فلزی بتن فریم مثلثی و ( اسکافولد) شناخته میشود. برخی از قالب های فلزی خاص تولیدی این شرکت عبارتند از قالبهای لارج پنل،بالارونده،تونل فرم،تونل لاینینگ،لغزنده،منهول،قالب سرستون،جدول خیابانی،قالب تیر برق، تیر پل ،نیوجرسی،قالب عرشه پل و … متناسب با نوع فعالیت و کار ساخت و ساز، انتخاب قالب های فلزی بتن صورت می گیرد. بتن سازه تولید کننده قالب فلزی بتن,قالب فلزی مدولار,قالب بتن ریزی,سولجر, … از جمله عوامل مهمی هستند که بر روی قیمت قالب فلزی تاثیر می گذارند و توجه به آنها در هنگام خرید قالب های فلزی بسیار دارای اهمیت است.

خرید قالب دست دوم

قالب دست دوم- قالب بتن- قالب فلزی بتن- قالب فلزی. یونولیت هایی که مخصوص تیرچه های کرومیت یا فلزی هستند در طول های مختلف تا ۲ متر، عرض ۶۵ سانتی متری و ارتفاع های ۲۰ و ۲۵ سانتی متری تولید می شوند. با استفاده از قالبهای مدولار میتوان انواع دیوارهای بتنی را با طول و اشکال هندسی متفاوت، قالب بندی نمود . تركهای باریكی را می توان به طریقه تزریق رزینهای اپوكسی پر نمود. از دیگر کاربردهای این روش می توان به استفاده از آن ها دردیوارهای اکسپوز، بدون درز، دیوار های داخلی، دیوار های خارجی و غیره اشاره نمود. پس از اجرای دیوارهای یک طبقه، پیمانکار اجرای سقف را بنا به صلاح خود از روش های سقف سبک، مدولار و …

مزایای استفاده از قالب بتن قالب بندی لارج پنل یکی دیگر از روش های این صنعت است که در ساختمان سازی از آن استفاده می شود. نوین صنعت سازه، برندی معتبر و نام آشنا در زمینه سازه های ساختمانی می باشد که علاوه بر داشتن کیفیت بی نظیر قیمت های مناسبی نیز روی محصولات خود قرار می دهد. چهارمین عامل که این روزها بیشترین تاثیر را بر قیمت نهایی محصولات قالب بتنی در کشور دارد اثر تحریمها در قیمت تامین مواد اولیه، پرسنل، حمل و نقل و … با این اوصاف مشخص است که زمان تولید قالب خاص نسبت به قالب های دیگر بیشتر خواهد بود و همینطور قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر قالب ها خواهد داشت. این سیستم از نظر تجهیزات، قطعات مورداستفاده و مواد اولیه وابستگی وی به فناوری خارجی نخواهد داشت.

قالب های لارج پنل یکی از رایج ترین روش های ساخت سازه است که در آن تمامی دیوارهای داخلی و خارجی به طور همزمان و تنها در یک مرحله قالب ریزی می شوند. در سسیستم لارج پنل تمامی دیوار های خارجی و داخلی ساختمان تنها در یک مرحله بتن ریزی می شوند و به همین دلیل زمان ساخت سازه تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد. میزان عمر مفید و مقرون به صرفه بودن قالب ها بسیار مهم است، یکی از مهم ترین علت ها در قالب ضریب تکرار پذیری بالای قالب بتن فلزی می باشد. این نوع قالب نسبت به سیستم های سخت از بتن کمتری استفاده می کند که باعث صرفه جویی می شود. قالب لارج پنل یا لارج پانل با ایجاد سطح هموار و حذف عیوب سطحی بتن می تواند باعث حذف مراحل نازک کاری و زیر سازی در معماری بنا شده و صرفه جویی در هزینه و زمان را به دنبال داشته باشد.

از آنجا که شرکت نوین صنعت سازه خود طراح و سازنده این سیستم است هیچ محدودیتی در اجرای پلان های مختلف ساختمانی ندارد. 1. ابتدا قالب های عمودی برای سکوها، دیوارها و تیر های بزرگ برداشته میشوند زیرا هیچ باری را تحمل نمیکنند. قالب های لارج پنل بسیار یکدست هستند و به همین دلیل در آن ها هیچ گونه درز و شکافی وجود ندارد. کیفیت سطح بتن و بدون درز بودن آن و همچنین سرعت اجرای بالا و کاهش هزینه های پروژه و همچنین تحمل فشارهای جانبی بالا نیازهایی برای طراحی سیستم لارج پنل می باشد. ۵۰، این نوع قالب فلزی یکی از پرکاربردی ترین نوع قالب بتن هستند که هم در قالب بتن دیوار برشی، قالب بتن فنداسیون و قالب فلزی ستون مورد استفاده قرار می گیرد.

تمام قسمتهای اصلی، از جمله دیوارهای خارجی و داخلی، دال های کف، سقف ها و راه پله ها، ممکن است از سازه های لارج پنل ساخته شده باشد. تمام قسمتهای اصلی ساختمان ، از جمله دیوارهای خارجی و داخلی ، دال های کف ، سقف ها و راه پله ها ، ممکن است از سازه های لارج پنل ساخته شده باشد . در این روش تمامی دیوارهای خارجی و داخلی ساختمان تنها در یک مرحله بتن ریزی شده و زمان ساخت سازه تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. مشتریانی که به طور مداوم کار ساخت و ساز را راه اندازی می کنند ممکن است بخواهند با استفاده از قالب بتن و قالب فلزی بتن هزینه و قیمت قالب فلزی بتن را با استفاده از خرید قالب بتن دست دوم را کاهش دهند. با ما همراه باشید تا متوجه شوید چرا استفاده از قالب بتنی فلزی دست دوم و یا اجاره یک قالب بتنی روش بهتری است.

قالب تونلی فرم

قالب لارج پنل جزو سیستم های قالب بندی نوین بتن بشمار می آید. پس از اجرای دیوارهای یک طبقه, پیمانکار می تواند اجرای سقف را به صلاح دید خود یا مهندسین پروژه با یکی از روش های مدولار, سقف سبک و… در این روش بتن یا ملات با استفاده از فشار هوا به داخل حفره ها، كانالها، قالبها … سرعت و سهولت قالب بندی ،یکی از عوامل مهم در بهبود سرعت اجرای سازه های بتن مسلح به شمار میرود . برای اجرای دیوار بتنی اکسپوز, یکپارچگی و بزرگ بودن سطح قالب ها بسیار مهم است و همانطور که تا به اینجا متوجه شدهای بزرگی بنلها یکی از مزیتهای منحصر به فرد قالب لارج پنل است.

خرید قالب تونلی فرم

در قالب لارج پنل تمامی دیوار های داخلی و خارجی بطور همزمان در یک مرحله بتن ریزی می شوند و کل سازه حالت یکپارچه ای به خود می گیرد. انجام دهد. لازک به ذکر است که در این سیستم قالب بندی, قالب بتن برای هر یکی از دیوار های ساختمان به صورت یکپارچه ساخته می شود, و همین مسئله باعث ایجاد سطحی یک دستتر و صافتر میشود. در قالب لارج پنل تمامی دیوارهای داخلی و خارجی بطور همزمان در یک مرحله بتن ریزی شده و کل سازه حالت یکپارچه ای دارد و باعث میشود ساختمان تحمل تنش های بیشتری را در مقابل بارهای جانبی داشته و به عنوان یکی از سیستم های ساختمانی مطلوب محسوب میگردد. انجام میدهد. در این سیستم قالب ها برای هر یک از دیوارهای ساختمانی به صورت یکپارچه ساخته می شوند. پس از مرحله اول، و بتن ریزی, (پس از سفت شدن بتن) قالب ها باز شده و اجرای سقف با توجه به یکی از روش های انتخابی مهندسین انجام می گیرد.

تولید قالب فلزی بتن

قالب بتن و جک سقفی ساختمانیساخت انواع قالبهای فلزی بتن , قالب ستون , قالب دیوار , قالبهای خاص , جدول و متعلقات آن و همچنین جکهای سقفی قابل تنظیم . جک های سنگین از لوله های سنگین با ضخامت ۲٫۵ میلی متر و جک های سبک از لوله های سبک با ضخامت ۲ میلی متر تولید می گردد. قالب بتن پلاستیکی – قیمت قالب بتن پلاستیکی ستون – مدرن سازان قالب پلاستیکی بتن ریزی که در بتن ریزی، قالب بندی های بتنی و به طور کلی ساخت انواع سازه های بتنی مورد استفاده قرار می گیرد.

قالب فلزی بتن

قالب بندی دیوار پلای وود دو طرفه: این روش قالب بندی یکی از جدیدترین سیستم های قالب بندی است که از رویه پلی وود و پشت بندهای فلزی تشکیل شده است . قالب بندی دیوار پلای وود یک طرفه : این سیستم مشابه سیستم قالب بندی پلی وود دو طرفه است با این تفاوت که به جای استفاده از بلت و مهره ، از خرپا به عنوان پشت بند دیوار استفاده می شود . قالب سقف میز پرنده : یکی از جدیدترین سیستم های قالب بندی است که رویه پلی وود ، تیرh20 و شورینگ ( اسکافلد ) فلزی تشکیل شده است . در نتیجه به هنگام مصرف پلی استرها باید ضخامت لایه های اجرایی كمتر از زمانی باشد كه اپوكسی به كار گرفته می شود. در این سیستم روش قالب بندی مدولار حذف گردیده و برای پلانهای تیپ قالب هایی یکپارچه برای دیوار های داخلی و خارجی طراحی ، ساخته و نصب می گردد.

افراد بعد از گذراندن دوره های آموزشی حرفه ای قادر به انجام برش، خم، کشش، فرم، پروگراسیو و غیره هستند. مدرنیسم و پست-مدرنیسم توسط افرادی در تخصص معماری مورد نقد قرار گرفتهاند، با این نگرش که معماری موفق اهداف فردی زیبایی شناختی، فلسفی یا شخصی نیست، بلکه هدف آن باید برطرف کردن نیازهای روزانه افراد باشد و باید از فناوری برای بهبود شرایط زندگی در آن استفاده شود. قالب ها به دو صورت هستند موقت یا دائمی قالب موقت به این صورت است که پس از مدتی که بتن سفت شد می توان آن را برداشت و در جاهای دیگر استفاده کرد اما قالب دائمی روی بتن می ماند و از آن جدا نمی شود. حتی اگر مدت زمان کمی از آن استفاده میشود میتوان آن را به صورت اجاره تهیه کرد. ورق رویه در تماس مستقیم با بتن است و ورق سختکننده، پشت ورق رویه قرار داده میشود. قالب بندی پلای وود هوپاد : این سیستم قالب بندی از رویه پلی وود و بدنه فلزی و پشت بند های فلزی تشکیل شده است و توسط دنده شانه ای و گیره چدنی به یکدگیر متصل می شود .

خرید قالب تونل فرم