لوله فلکسی روکشدار سایز ۲۵ فروشندگان و قیمت تابلو برق و تجهیزات

لوله فلکسی روکشدار سایز ۲۵ فروشندگان و قیمت تابلو برق و تجهیزات

برای نمونه لوله فلکسیبل هوا برزنتی در مکش هوایی که شامل گرد و غبارهای کم وزن‌اند بسیار مناسب است. همچنین این نوع لوله برزنتی برای انتقال گاز‌های تولیدی در صنایع و کارخانه‌ها به دلیل مقاومت بالای پارچه به جهت انتقال هوای گرم بسیار مناسب است. در کیفیت لوله های فلکسی خرطومی، کانال فلکسیبل، کانال فلکسی، لوله های فلکسیبل و … نوع روکش‌دار این محصول مصرف بیشتری دارد که معمولا برای نصب دوربین های مدار بسته مصرف می‌شود.

۱-لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف دارای استحکام کششیِ بالا و بسیار خوبی می باشد و در انقباضِ مکش و انبساطِ دهش از تغییراتِ فیزیکی مصون می ماند. قسمت لوله فلزی که خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد از ورقه های فلزی بسیار مقاوم ساخته شده است که می‌تواند در برابر تنش های فیزیکی از سیم های برق محافظت کند. همچنين لایه نهایی لوله فلکسی برق از جنس پلیمرهای با چگالی بالا می باشد که به خوبی می تواند در برابر حرارت مقاومت کند. قطعات اتصال دهنده ای که معمولا در انتهای لوله فلکسی برق نصب میشود گلند لوله فلکسیبل می باشد.

هر کدام از این لوله‌ها با توجه به شرایط و ویژگی‌ های فیزیکی و شیمیایی خاص خود ممکن است در شرایط مختلفی استفاده شوند. برای محافظت در برابر نفوذ آب، نم و خطرات ناشی از برق گرفتگی از این لوله ها استفاده می کنند. ۱-انتقال و مکش مواد ساینده از قبیل ذرات چوب،گردوغبار، دانه، کاه، پودر و… . محاسبه قیمت این نوع خرطومی بصورت متری می باشد و بطور معمول هر کلاف آن در حدود 25 متر نیز می باشد. Copyright تمامی حقوق این فروشگاه مربوط به شرکت فناوری برق تیوان می باشد. این شیلنگ از انعطاف زیادی برخوردار است و در محدوده دمایی وسیعی می‌تواند کار کند.

  • گلندها در سایزهای مختلف وجود داشته و باید برحسب اندازه لوله فلکسی مصرف شود.
  • فروش انواع لوله و اتصالات برق با کیفیت بالا و گواهی استاندارد در تمامی سایزها با بهترین برندها زیر قیمت بازار لاله زار تهران.
  • یکی از انواع لوله‌های فلکسیبل روکشدار لوله خرطومی نسوز می‌باشد، که به دلیل رسانا بودن سیم‌های برق استفاده شده در صنایع مختلف و عبور جریان برق از آن‌ها از یک عایق یا پوشش مناسب مانند این لوله‌ها استفاده می‌کنند تا از برق گرفتگی و یا وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.
  • انواع فشار های ناشی از انفجار را تحمل می کند, تحمل افزایش بسیار زیاد دما را دارد, خرید لوله فلکسی این نوع لوله ها در برابر اشعه های ماوراء بنفش مقاومت دارد.

پخش کننده و توليد کننده سینی کابل، نردبان کابل، ترانکینگ، لوله فولادی برق، لوله فلکسیبل برق، جعبه تقسیم، پریز کف خواب و لوازم جانبی و اتصالات مرتبط میباشد. نوع دیگری از لوله های برق پر کاربرد در تاسیسات برقی، لوله های پی وی سی هستند. در ساختار این نوع از لوله های برق، به هیچ عنوان از فلز استفاده نشده و تمام آن از مواد پلیمری ساخته شده است. به طور کلی این دسته از تجهیزات برقی، به نسبت لوله های فلزی و فلکسیبل، وزن کمتری دارند و به راحتی قابل نصب هستند. اما به دلیل آنکه پی وی سی به طور ذاتی در برابر نیروهای خارجی چندان مقاوم نیست، با کوچکترین ضربه ای می شکنند. این روکش از فلز به کار رفته در این نوع از لوله های برق در برابر رطوبت و همچنین تابش اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند.

این قطعه ی لوله فلکسیبل صداگیر که سه مسیرِ ورود یا خروج هوا دارد و از یک لوله ی اصلی و یک لوله ی فرعی(نافیِ سه راه) تشکیل شده هوای ورودی یا خروجی را از یک مسیر به دو مسیرِ مجزا و غیرهمقطر که با یکدیگر زاویه ی ۹۰ درجه می سازند،تشکیل شده است. در واقع این رابط لوله فلکسیبل صداگیر هم جهت مکش و هم جهت دمش هوای لوله فلکسیبل صداگیر بکار می رود. جنس این سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه بوده و با ضخامت های گوناگون ساخته می شود.طبیعتاً هرچه قطر لوله فلکسیبل صداگیر بیشتر باشد، ضخامت ورقِ این سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر نیز به همان نسبت افزایش می یابد. با توجه به اینکه سه راه نوددرجه غیرهمقطرِ لوله فلکسیبل صداگیر از دو قطعه که به همدیگر می چسبند تشکیل شده،لذا طراحی،برش و مونتاژ دقیقِ این دو قطعه از مراحل اولیه تا انتها باید به دقت انجام گیرد تا این سه راه لوله فلکسیبل صداگیر از هیچ نقطه ای دچار منفذ و نشتی نگردد و راندمان لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش و دمش افت نیابد.

با توجه به چندتکه بودنِ تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر، لذا مراحل ساخت تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر از اهمیت شایانی برخوردار است. این همچسبانی باید طوری صورت گیرد که احتمال نشتِ هوا از نقاط اتصال به صفر برسد و قطعه ی نهایی که همان تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر می باشد بصورت کامل هوابند گردد. در لبه ی سه سانتی از هر لبه ی استوانه ایِ تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر یک برجستگیِ گرد به سمت بیرون ایجاد می گردد که باعث تثبیتِ بیشترِ تبدیل به لوله فلکسیبل صداگیر شده و از جداشدنِ تبدیل از ساختارِ لوله فلکسیبل صداگیر جلوگیری شود. لازم به ذکر است برای تسهیل در فرورفتنِ استوانه های تبدیل در ساختار داخلیِ لوله فلکسیبل صداگیر ،قطر هر یک از استوانه ها از قطر داخلیِ لوله فلکسیبل صداگیر یه میزان نیم سانت کوچکتر از سایزِ اسمیِ استوانه ها کوچکتر در نظر گرفته می شود.

قیمت خرید اینترنتی لوله فلکسیبل هوا

جهت افزایش راندمان کار و مدیریت هزینه باید به انواع کاربرد لوله فلکسیبل واقف باشید تا در مواقع مورد نیاز، آن را مورد مصرف قرار دهید. لوله‌‌ فلکسی دارای سطح مقطع گرد با ایجاد پوشش اضافی به دور سیم یا هر نوع هادی الکترونیکی وظیفه حفاظت از آن را دارد. تنها ایراد این لوله‌ها را می‌توان به مقاومت کم آن‌ها در برابر فشارها و ضربات فیزیکی بسیار سنگین دانست و در این موارد بهتر است که از لوله‌های فلزی به جای لوله فلکسی استفاده شود. فروشگاه سینی کابل نوین پخش انواع سینی کابل و لوله های فولادی و فلکسی را عرضه می نمایید.

لوله فلکسیبل صداگیر در چند مورد از انواعِ خود، نقش عمده ای را در مکشِ هوا،گردوغبار و همچنین ذراتِ ریز و سبک از جمله ذراتِ چوبِ حاصل از برش و سایش چوب در کارخانجات چوب ایفا می کند که به این گونه از لوله خرطومی ، لوله خرطومی مکش یا لوله فلکسیبل صداگیر گفته می شود. به همین منظور گروه صنعتی تهویه فراز برای رفعِ نیازِ گستره ی وسیعِ کاربردِ این محصول در صنایع مختلف، اقدام به تولید و عرضه ی زیرمجموعه ی کاملی از انواع لوله فلکسیبل صداگیر نموده است. از جمله ویژگی ها و مزایای مهمِ لوله فلکسیبل صداگیر نسبت کانالهای قدیمی و سنتی، وزن سبک ،مقاومت، نصب آسانِ لوله فلکسیبل صداگیر می باشد. همانطور که اشاره گردید لوله فلکسیبل صداگیر به خاطرِ وزن سبک و انعطاف پذیریِ بالا این امکان را به نصاب می دهد تا در کمترین زمان و با کیفیت بالا و بصورت کاملا هوابند، نسبت به نصب و اجرای لوله فلکسیبل صداگیر اقدام نماید ،که این موضوع خود بعنوانِ مهمترین دلیل برای کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه بودنِ استفاده از این محصول مطرح می باشد. فرمِ خرطومیِ لوله فلکسیبل صداگیر باعث گردیده تا لوله فلکسیبل صداگیر در عینِ ثبات در ساختارِ مدورِ و منسجمِ خود، به هر طرف که نصاب نیاز دارد به آنجا هوارسانی کند متمایل گشته و با انعطافِ کامل عملیات نصب و هوارسانی یا مکندگی را بر عهده بگیرد. همچنین اگر صرفا موضوع هوا رسانی مطرح باشد استفاده از انواع لوله فلکسیبل صداگیر مثل لوله فلکسیبل صداگیر ی فویلی یا لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی یا لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی بطور عُرفی رواج دارد.

۳- گرچه به لحاظ وزن نسبت به محصولاتِ مشابهِ عایقدار کمی بالاتر است اما بطور کلی برای نصاب و مجریِ نصب وزن مناسبی محسوب می شود و در کل جزوِ محصولاتِ سبک محسوب می گردد. ۱-مقاومتِ دماییِ این محصول در قیاس با دیگر محصولاتِ عایقدار بسیار بالاتر است. ۳- قابلیتِ فشردگی خوبِ در این محصول باعث شده تا بیشترین طولی که ممکن است در یک بسته بندی برای محصولاتی از این قبیل اختصاص داد امکانپدیر گردد.

کاربردهای لوله فلکسیبل