طراحی داخلی شیک، حرفه ای و باکیفیت معرفی انواع دکوراسیون | elitarchgroup

طراحی داخلی فرایندی جهت شکل بخشیدن به فضای داخلی از طریق طراحی کف – سقف و دیوارها است. در واقع طراحی داخلی به فعالیت انسان ها بسیار وابسته است و می‌توانیم آن را به صورت هنر و دانش درک رفتار انسان ها تعریف کنیم. طراحی داخلی علمی است که نیازمند احاطه کامل بر روانشناسی محیط است و باید علاوه بر فنون طراحی بر ارگونومی، نورپردازی و رنگ شناسی و مصالح شناسی نیز مسلط باشد زیرا که موارد ذکر شده ابزار بیان طراح داخلی هستند.

طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب

طراحی داخلی شیک، حرفه ای و باکیفیت معرفی انواع دکوراسیون | elitarchgroup

هر جا که ممکن است بامبو و نماهای چوبی را برای بنا کردن دکوراسیون اتاق ترکیب و احساس زمینی بودن را سقف کرومیت بیشتر ایجاد کنید. سبک ژاپنی یک زیباشناسی واقعاً ساده برای دستیابی دارد و این زیباشناسی احساس کلی که از فضا می‌گیرید تغییر می‌دهد. خانه‌ی روستایی مدرن فضایی گرم و صمیمی دارد که همه‌ی عوامل خود را از روستانشینی را با کنتراست بالا و پایین که به‌خوبی به‌ویژه با خانواده‌های رو به رشد هماهنگی دارد شامل می‌شود. کار را بارنگ زمینه‌ای ساده و خنثی پیش ببرید و اتاق را با بافت‌های غیرمعمول پرکنید. پالتی از سبزها، آبی‌ها و زردها برای وسایل عجیب‌وغریب کاربردی بهتر از ترکیبی رندوم از رنگ-هایی که در سرتاسر اتاق پراکنده هستند دارد.

  • کارهای اجرایی بعدی به ترتیب با “طراح داخلی” و “دکوراسیون داخلی” است.
  • شما در این مرحله نمونه عکس‌ها را دیده اید و با کارفرما صحبت کرده اید.حال باید به صورت ذهن آزاد شروع به طراحی کنید.
  • پوشش دیوار چه رنگ و چه کاغذرنگی بهتر است فضایی خنثی را ایجاد کند تا تنوع بافت و رنگ و طرح سایر وسایل را تلطیف کند.
  • سبک روستیک با ریشه های بی تکلفش، اشکال و بافت های ارگانیکش و گرما و صمیمیت طبیعی اش به همان اندازه که در خارج از شهرهای بزرگ پرطرفدار است، در داخل آن ها نیز نفوذ کرده و جایگاه ویژه ای دارد.
  • کاغذ دیواری نیز در طرح کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری طرح دار ساده و کاغذ دیواری طرح دار برجسته قابل اجرا است.
سپس آن را به صورت اتوکدی ترسیم می کنید و برای سه بعدی سازی آماده سازی می کنید. پس چیزهایی که برای مدلیلنگ نیاز است یکی پلانی است که برداشت کردید و سپس طراحی برای تک تک دیوار ها و بعد طراحی سقف است. ابتدا لازم است جا و مکان یابی المان ها و جزئیات داخل ساختمان را تعیین کنید.سپس برای همه تجهیزات لازم در طراحی، پیش بینی جا و مکان مناسب انجام دهید . جای شومینه ،تلویزیون ،کار دکوراتیو،جای پرده و پکیج ، رادیاتور بخاری و همه آیتم هایی که در ساختمان و پذیرایی شما این ممکن است وجود داشته باشد، را مشخص می کنید. ابعاد خالص و نیاز کارفرما برای میزان کف سازی، یعنی میزانی که کف ساختمان بیاید پایین بیاید و میزان کنافی که از سقف پایین می آید. برای شروع لازم است شما حداقل روزی 500 الی 600 عکس مخصوصا در شبکه های اجتماعی مشاهده کنید.مثلا در مورد میز تلویزیون و یا کابینت آشپزخانه سرچ کرده و عکس های مختلفی از این موضوع را مشاهده می کنید.آنها را در کامپیوتر خود ذخیره می کنید.

در سبک دکوراسیون داخلی صنعتی تلاش بر این است که اجزا و مصالحی که اغلب افراد می خواهند آن را پوشش دهند، به نمایش گذاشته شود. لوله ها، ستون ها، داکت ها و اتصالات در این دکوراسیون به روی کار استفاده می شود که یک فضای کاملا صنعتی را در فضای خانه به وجود می آورد. بانوان ایرانی خواستار آشپزخانه‌ای رویایی برای خود هستند که یکی از اصلی‌ترین المان‌های این طراحی کابینت آشپزخانه است.

سبک کلاسیک