خرید انواع شیرآلات صنعتی با بهترین قیمت بازرگانی فدک نو | کسری سارانخرید انواع شیرآلات صنعتی با بهترین قیمت بازرگانی فدک نو | کسری ساران

مسیر جریان سیال در شیرهای بشقابی شبیه به حرف S است به شکلی که سیال از قسمت پایین سیت وارد و از قسمت بالای شیرآلات صنعتی قیمت آن خارج می‌شود. از انواع این شیرآلات می‌توان به سیر زاویه ای، شیر سوزنی و شیر تایپ Y اشاره کرد. در طراحی و اصول خطوط پایپینگ در نقاط Seat و Unseat نیروی لحظه ای بیشتری برای باز و بسته کردن ولو مورد استفاده قرار می گیرد. بوبین برقی این شیر دارای ساختار بسیار ساده و ولتاژهای 220v ، 24v dc ، 24v ac تولید می شوند و به راحتی قطع و وصل سیال را انجام می دهد. با فروش انواع شیرآلات صنعتی فلزی نظیر شیر علمک مولر و شیر علمک گازسوزان در خدمت شما مشتریان گرامی در سراسر کشور…

  • از مزیت‌های شیرآلات دیافراگمی  این است که به خوبی بسته می‌شوند به گونه‌ای که وقتی شیر در حالت بسته قرار دارد به هیچ وجه امکان عبور سیال از وجود ندارد.
  • مواد به کار رفته در تولید شیرآلات صنعتی باید برای عملکر شیر دما و فشار بالا و برای مقاومت در برابر خوردگی مقاوم باشند.
  • در صورتی که درباره هر محصول سؤالی دارید یا نیاز به دریافت مشاوره فنی دارید، با کارشناسان شرکت آبانگاه، فعال در زمینه فروش تماس حاصل نمایید.
  • شیر با عملگر برقی از دو جز شیر و عملگر برقی تشکیل می شود که به آن MOV یا Motor Operated Valve می گویند که با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی و انتقال نیرو موجب باز و بسته شدن شیر می شود.

یکی از مکانیزم ها به صورت دستی می باشد و توسط یک اهرم دستی یا چرخی مثل شیر منبع یا شیر آب، باز و بسته می شود؛ و دیگری به صورت خودکار توسط یک موتور اتومبیل یا موتور بخار، باز و بسته می شود. در صنایع پتروشیمی برای کنترل و تنظیم جریانات، از شیرآلات صنعتی استفاده می کنند. همچنین برای کنترل جریان نفت و جلوگیری از مسدود شدن شیرآلات از سیستم های تزریق فشار استفاده می شود.

دسته بندی شیرآلات صنعتی براساس حرکت مکانیکی (باز و بسته کردن)

شیرآلات صنعتی تجهیزاتی هستند که در انواع مختلف تولید می شوند و در صنایع با توجه به موقعیت و نحوه عملکرد، مورد استفاده قرار میگیرند. مهمترین کاربرد آنها قطع و وصل کردن جریان سیال در درون لوله می باشد. یک شیر ایده آل شیری است که سیالات را با کمترین مقاومت و فشار از خود عبور دهد و همین طور در زمان لازم از عبور دادن سیالات به هر شکل جلوگیری کند.

در آخر قیمت شیرآلات صنعتی

بدنه ولو که مابقی اجزای دیگر درون آن جاگذاری و روی آن نصب می شوند با روش ریخته گری یا فورج و با بدنه یک تیکه، دو تیکه و گاها سه تیکه نسبت به سایز، تولید می گردد که ضخامت و نوع تولید وابسته به فشار و دمای کاری می باشد. محل اتصال ولو که قسمتی از بدنه آن می باشد به صورت فلنجی (Flange)، رزوه ای (Threaded) یا جوشی (Butt Welded Or Socket Welded) ساخته می شود. بور این شیر توپی به شکل V می باشد و برای کنترل جریان می توان از آن استفاده کرد که با توجه به درصد عبور سیال، بال هم انتخاب می شود. در طراحی خطوط پایپینگ نقاط Seat و Unseat، نیروی لحظه ای بیشتری برای باز و بسته کردن استفاده می شود. بوبین برقی این شیر، دارای ساختار بسیار ساده بوده و در ولتاژهای 220V AC، 24V AC و 24V DC تولید می شود و به راحتی قطع و وصل سیال را انجام می دهد. یکی از متداول‌ترین شیرآلات صنعتی ، یک‌طرفه است که سيال فقط از يك سمت آن اجازۀ ورود دارد.

فروش شیر یک طرفه چدنی درجه یک با بهترین قیمت

شیرآلات می‌توانند در قسمت‌های بالادستی، میان دستی و پایین دستی نصب شوند. این تجهیزات انواع مختلفی دارند و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه این مطلب، به معرفی انواع شیرآلات صنعتی، استاندارد، کاربردها و دیگر موارد مرتبط با آن، خواهیم پرداخت. شیرهای سوپاپی برای کاربرد در زمینه های مختلف، از کنترل شدت جریان سیال گرفته تا حالت قطع و وصل سیال، مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع ولو، میزان شدت جریان عبوری، از طریق حرکت عمودی شاخه ولو (فاصله شاخه تا نشیمن گاه یا سیت ولو )کنترل می شود. یکی از ویژگی های شیر سوپاپی این است که در صورت استفاده در حالت نیمه باز، احتمال آسیب رسیدن به نشیمن گاه ولو، نسبت به سایر ولوها بسیار کمتر می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار