بهترین گوشی سامسونگ؛ مناسبترین گوشی از این برند برای شما کدام است؟

طبیعتا شاهد تغییراتی در سخت افزار و نرم افزار های سری ردمی نوت ۱۰ خواهیم بود. شایعه ای در این مورد تأیید نشده است، اما اگر این گوشی در اوایل سال 2022 عرضه نشود،واقعا شگفت زده خواهیم شد. از رقبای گوشی می ۹ اس ای می توان به Nokia 8.1، Moto One Vision و Oppo RX17 Neo اشاره کرد. سایت آی تی قیمت سعی دارد که بازه گسترده ای از جدیدترین مدل های گوشی موبایل شیائومی را با بهترین مشخصات و مناسب ترین قیمت به صورت لحظه ای برای خرید اینترنتی در دسترس شما قرار دهد. اگر به تازگی قصد خرید گوشی داشته باشید، یکی از مهمترین گزینههایی که دائما به شما پیشنهاد خواهد شد، برند شیائومی است. لنز ماکروی شیائومی 12 عملکرد بسیار خوبی در ثبت جزئیات بالا از سوژه مورد نظر شما دارد و قطعا یکی از ویژگیهای مثبت این دستگاه محسوب میشود. توجه داشته باشید با پیشرفت تکنولوژی در بازار لوازم جانبی تلفن همراه، مصرفکنندگان نیز بیشتر به دنبال کیفیت بالا هستند، تا اجناس فانتزی!

گوشی سامسونگ سری اس

البته به جز این سری، در سایر مدلهای این برند نیز میتوان گوشیهایی با پردازنده گرافیکی و حافظه خیلی خوب یافت که برای انواع بازیها مناسب باشد. یکی از نکاتی که فروشگاه های مخصوص خرید لوازم جانبی موبایل باید آن را رعایت کنند فروش محصول با قیمت مقطوع و مناسب است .برخی از نا آگاهی مشتریان سواستفاده کرده و محصولات را با قیمتی گزاف به آنها می فروشند. فروشگاه اینترنتی کالاوما یکی از معتبرترین فروشگاههای اینترنتی میباشد که شما میتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید.

بررسی گوشی سامسونگ

با خرید گوشی سامسونگ شما امکانات بسیار خوبی نظیر دوربین با کیفیت ، صفحه نمایش عالی ، امکانات نرم افزاری بسیار عالی به همراه به روزرسانی های مستمر از طرف شرکت ، انواع سنسورها و حسگرهای متنوع نظیر حسگر اثر انگشت و فیس آیدی و … خوشبختانه، گوشی های میان رده سامسونگ همچنان دارای اسلات کارت microSD با پشتیبانی از حافظه قابل ارتقا تا ۱ ترابایت هستند. جنس آلومینیومی مونوپاد باعث می شود تا وزن سبکی داشته باشد و در ضمن به دلیل ویژگی جمع شوندگی، از حمل و نقل آسانی برخوردار می باشد. طبق بررسی هایی که سایت پلازا انجام داده یکسری از موارد مربوط به این گوشی ذکر شده است که از اصلی ترین آنها میتوان به پردازنده دوربین و باتری اشاره داشت. این لیست جمع آوری شده که لیست کامل قیمت فروشندگان اصلی بازار گوشی موبایل شیائومی می باشد دائما در حال به روز رسانی بوده و شامل آخرین قیمت مدلهای مختلف گوشی موبایل شیائومی در بازار ایران می باشد.

بررسی لوازم جانبی گوشی

تصاویری که با این دوربین ثبت میکنید رنگهای کمتر و بیحس تری نسبت به دوربین اصلی دارند اما نه در حدی که فکر کنید این سنسور بیمصرف فروشگاه آنلاین فونر است. نسخههای خاکستری و آبی نیز موجود هستند که هرکدام زیبایی و ظرافت خاص خود را دارند. لنز ماکرو نیز به این گوشی بازگشته است. احتمالا با دیدن دوربینهای ماکرو ضعیف 2 مگاپیکسلی در گوشیهای اقتصادی، ازین دوربینها دلزده شده باشید اما Xiaomi 12 اینطور نیست. سنسورهای ماکرو و عمق صرفا باعث اتلاف فضا میشوند، شما آن را بهعنوان یک دوربین دوگانه در نظر بگیرید.

گوشی های سری پوکو شیائومی به گفته خود این برند، پرچمداران قیمت مناسب هستند که تقریبا تمام مشخصات یک پرچمدار را با قیمت خیلی مناسبتر عرضه میکنند. بهعنوان مثال در سری Mi 11 اغلب گوشیها با پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 به بازار آمدهاند که پردازنده گوشیهای پرچمدار در سال 2021 است. باتری 4500 میلیآمپری این گوشی قطعا بیش از اندازه کافی است، اگرچه تصور می کنیم که نمایشگر نسبتا کوچک نیز به میزان استفاده این دستگاه از باتری کمک فراوانی کرده است. این مورد برای تصاویر ثبت شده از اشیاء یا افراد نیز صدق میکند.

همه ما طرفدار عکسهای نمایه با ظاهری دراماتیک هستیم، اما برخی از این تصاویر ثبتشده عجیب به نظر میرسند. با این حال، ما متوجه یک مشکل عجیب در بهینهسازی هوش مصنوعی برنامه دوربین شدیم. 4 حقیقت جالب و عجیب درباره شیائومی (xiaomi) که حتما نمی دانستید! در آخر شیائومی با دوربین اولتراواید ستاپ گوشی جدید خود را کامل میکند که عملکرد خوبی دارد، اما چیزی برای ایراد گرفتن درباره آن وجود ندارد. همانطور که میدانید شما با خرید هر چیزی از مزایا و معایبی برخوردار میشود. به همین دلیل انواع سری های گوشی شیائومی ایجاد شده و توسعه یافتهاند که اگر قصد خرید آنلاین گوشی شیائومی را دارید، بهتر است به اختصار با هر کدام آشنا شده و سپس با توجه به نیاز خود، مناسبترین مدل را برگزینید. از سوی دیگر تمام گوشیهای سری Mi قابلیت 5G را نیز پشتیبانی میکنند.

قیمت گوشی های شیائومی (و در واقع تمام محصولات این کمپانی) بسیار مناسب است و حاشیه سود بسیار پایینی دارند. اگر بخواهیم تنها یک ایراد از عملکرد S20 امسال بگیریم، فقط باید بگوییم که اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در آن همان سنسور ضعیف و کند مدل های سال قبل است. آسفالت ۹ در زمان اجرا ۷۳ درصد جی پی یو را درگیر میکند و تنها ۹ درصد توان سی پی یو برای اجرای بازی نیاز است. بازی کردن با شیائومی 12 یک تجربه چشمگیر بود، با تاخیر کمی و زمان بارگذاری سریع. در گذشته هندزفری AKG و سامسونگ نیز جزو وسایل جعبه سامسونگ بود، اما این محصول هم در سیاستهای این برند از جعبه حذف شد. نرخ تازهسازی ۱۲۰ هرتز نیز وجود دارد، بنابراین نمایشگر ۱۲۰ بار در ثانیه تازهسازی میشود، که باعث میشود حرکت (از بازی یا فقط سوئیچ کردن بین رسانههای اجتماعی) روان به نظر برسد. سامسونگ اولین شرکتی است که صفحه نمایشهای منحنی را در گوشیهای خود ساخته است و اولین برندی است که حسگر ضربان قلب و اثر انگشت را روی گوشیهای خود اضافه کرد.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

بهطور خلاصه، میتوان گفت که اگر نبود حسگر اثر انگشت در این گوشی احساس نمیشود، یقینا گلکسی A02s میتوانست نمره بسیار بالایی را در جمع گوشیهای ارزان قیمت کسب کند. گوشیهای هوشمند سری گلکسی A و گلکسی J که از آنها به عنوان دستگاههای میان رده و اقتصادی یاد میشود، سبد خرید بسیاری از ما را شامل میشود. فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 به دلیل اینکه سابقه انفجار باطری دارد ، از طرف شرکت های هواپیمایی ممنوع شده بود تا اینکه شرکت سامسونگ باطری آن را ایمن تر کرد. ما نمی دانیم چگونه، اما مایلیم برخی از ویژگی های بیشتر به آن دو گوشی ارزان تر که تقریباً مطمئناً در سال 2022 عرضه می شوند کاهش یابد. کیفیت موبایل شیائومی در حد رقبای بزرگی مانند سامسونگ است و کیفیت بسیار خوب آن باعث شده که کاربران از داشتن ابزار فوقالعاده با یک قیمت بسیار مناسب بهره ببرند.

بررسی گوشی شیائومی

کیفیت لوازم جانبی موبایل در اهواز را مورد بررسی قرار دادیم. برای طرفداران بازیهای ویدئویی، خرید موبایلهای شیائومی سری بلک شارک را پیشنهاد میکنیم. از دیگر سریهای متوقف شده گوشیهای سامسونگ میتوان به سری Ace در سال 2014، سری R در سال 2012، سری Young در سال 2014 و سری Pocket در 2014 اشاره کرد. تا زمانی که A33 در بازار به فروش نرسد، میتوان این گوشی را بهترین گزینه سامسونگ که قیمت ارزانی دارد اما همچنان توانمند است، معرفی کرد. این شامل زمانی است که ما در حال بازی، گرفتن بارهای عکس، یا استفاده از نقشه ها در تمام مدت هستیم. بهطور مثال زمانی که این گوشی در حالت بسته قرار دارد، نسبت صفحه نمایش آن به ۴:۳ تغییر میکند و نزدیک به نسبت صفحه نمایش گوشیهای معمولی میشود. خرید آنلاین گوشی موبایل از طریق سایت آی تی قیمت بسیار آسان صورت می گیرد طوری که شما می توانید با جستجوی مدل گوشی موبایل Xiaomi مورد نظر خود، بررسی مشخصات مربوط به آن و مقایسه ی آن از نظر قیمت و کیفیت نسبت به سایر گوشی موبایل های شیائومی ارائه شده توسط دیگر فروشندگان، لذت خرید آنلاین اینترنتی را تجربه نمایید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار